Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

rcoremans

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Ik heb problemen met mijn pc. hij werkt niet goed nu heb ik geprobeerd om systeemherstel uit te voeren, maar dan krijg ik de melding: systeemherstel is niet voltooid fout 0x8000ffff. wie kan mij helpen????
alvast bedankt

Ik heb problemen met mijn pc. hij werkt niet goed
Fijn dat je wat informatie geeft m.b.t. je probleem :confused:

Maar: is je Windows legaal? (neem aan van wel)

Gebruik de recovery cd, start daarmee op en herstel de machine, dan zou je probleem opgelost moeten zijn.

grtjs jjw

Gebruik de recovery cd, start daarmee op en herstel de machine, dan zou je probleem opgelost moeten zijn.

grtjs jjw

ben je btw wel al je data kwijt!!! maar wat is het probleem dan met de pc (mischien kunnen wij probleem oplossen

Maak een back-up van je bestanden, dan even als je hem aan zet even F8 doen, en dan de optie computer herstellen ofzoiets, dan even een optie kiezen terug zetten naar begin ofzoiets.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de hulp mijn probleem is opgelost.

ik heb de oplossing van Nicj56 toegepast,en weer helemaal gelukkig met mijn pc.

groetjes Rienus

Jullie laten blijk van een (goed) werkende systeemherstel in W7 ?

Beste Junior member, Rienus, jjw ,
Ik las jullie topic-gesprek.
Mag ik tussen de lijnen besluiten dat jullie systeemherstel van W7 als goed werkend beschouwen.
Onze ondervinding op meerder W7-pc's en laptop's is ondermaats, het werkt meer niet dan wel in vergelijking met zijn prestaties en vertrouwen in Win XP
Ik zou heel graag jullie tegendeel horen, maar is dat ook zo ?

Met dank.

Msahc

Ik ben van windows vista naar window 7 overgestapt dus gewoon een windows 7 over vista gezet het werkt prima en ik geniet al een half jaar van mijn windows7,zonder problemen,alleen kreeg ik ongeveer 2 weeken geleden een probleem met systeem herstel, ik heb toen de oplossing van Nicj56 toegepast en mijn pc werkt weer prima.
ook had ik een probleem met Explorer 8,ik heb er nu Explorer 9 de beta versie overeengezet en mijn pc is weer helemaal top.
ik hoop u hiemee van dienst te zijn geweest Groetjes Rienus

Wat betreft mijn bevinding van Windows 7 en eventueel XP, ik werk al geruime tijd met Apple Mac OS X en dat doe ik niet voor niets. Ik vind persoonlijk een Apple machine velen malen fijner werken als een Windows machine. De ervaring die ik heb van jaren XP gebruiken voor de overstap, ik vond XP een heerlijk pakket, ik ben niet bekend met Win 7, heb het wel voor de lol geïnstalleerd maar nog geen tijd gehad om het eens te bekijken.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan