systeemklok windows 7 seconde weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvh7251

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2010
wil graag ook de seconde aanduiding zien op de klok rechts onder op systeembalk. hoe krijg ik de klok op lange tijdnotatie??? kan wel instellingen vinden voor de korte en lange tijd en datum notaties, maar niet op de weergave daarvan. hij staat op nederland ingesteld. kan de klok dan maar alleen in korte notatie weergeven? gr. peter.

Heb nog nooit in Windows de seconden aanduiding gezien, volgens mij is het ook niet mogelijk.

PS je topic verplaatst naar de Windows 7 sectie. De sectie "Helpmijdagen" is niet voor dit soort vragen.

vreemd, omdat de opties voor de korte en lange notaties wel in te stellen zijn. bedankt voor reaktie, gr. peter.

Wat je kunt doen is de klok-gadget op je scherm weergeven. Die kan wél seconden weergeven. Zie hier voor een vergelijkbaar probleem als de jouwe, die het oplossen met de klok-gadget.

Tijs.

begrijp ik tijs, maar vind het toch makkelijker, als de weergave op de systeemklok staat. moet toch mogelijk zijn lijkt me, want waarom die opties dan?

Hebben geen invloed op de Windows-klok, maar wel op de datum-/tijdweergave in Excel etc.

Tijs.

oke, bedankt voor reaktie, maar nietemin als ik een optie in de korte notatie wijzig, dan veranderd er wel iets in de weergave van de systeemklok.

Laat onverlet dat het niet mogelijk is om seconden weer te geven in de standaard systeemklok van Windows.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan