Systeemmap wijzigen

• Onderwerp starter Onderwerp starter JR1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JR1

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Hallo,

in verkenner zie ik bij C:\Document and Settigs twee mappen staan : All Users en dan nog een met een naam die bij het installeren van Windows XP opgegeven moest worden, hier hebben ze in de shop waar ik mijn pc gekocht heb een willekeurige naam opgegeven, het is nu deze naam die ik wil veranderen, maar als ik dit wil doen krijg ik de melding dat dit een systeemmap is en dat deze niet kan gewijzigd worden. Bestaat er een manier om deze map toch van naam te wijzigen ?

Groetjes,
JR1

Bedankt,

zal dit eens proberen....

Groetjes,
JR1

Laatst bewerkt:
zie wel de wijzigingen staan in het register, maar de map zelf (op de C-schijf) is niet gewijzigd, hoe komt dit ???

Groetjes,
JR1

Dat is vreemd.
Heb je wel je pc opnieuw opgestart?

ja, dat heb ik gedaan, daarom snap ik het niet......

Groetjes,
JR1

Ik zal straks als ik iets meer tijd heb eens kijken bij Microsoft.
Als ik me niet vergis is er een artikel van.
Misschien ontdekken we nog iets.
Wil je over een uurtje nog een bericht zetten? Dan wordt ik er aan herinnert.
Laat maar........ :) Ik heb het al gevonden bij Microsoft. Loop het nog eens na.

Laatst bewerkt:
Helaas dat is alleen maar te veranderen als je opnieuw XP installeer.

Als admistrator kun je een nieuwe account aanmaken en de degene die je weg wilt hebben verwijderen, daarna kun je ook de gebruikersmap weghalen, mag je alleen met opstartenalles opnieuw instellen.

BANDIT123 zei:
Ben ik niet met jullie eens:p In Document en settings veranderen??

Jahoor, als je het account hebt verwijderd, blijft de map gewoon bestaan, kun je ook alles van kopieëren en de map wegmieteren, althans de map met de naam van de gedelete gebruiker.:p

Werkt alleen als je met adminustrator eerst een gebruiker hebt aangemaakt met administrator rechten, maar ja, anders doet ie 't toch niet, dat verwijderen.:)

PS

Je moet natuurlijk wel alles zichtbaar maken en alle rechten even ook op administrator zetten.;)

Systeemmap

Helaas Is De Naam Van De Systeemmap Daarmee Nog Niet Veranderd.
Die Blijft Op Naam "gebruiker" Staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan