systeemvak doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
he ik heb een vraagje

als ik mijn pc opstart dan zijn doet mijn systeemvak het niet als ik me dan afmeld en overnieuw aanmeld ben trouwens de enige gebruiker dan zijn ze er weer wel dus weet iemand mischine de oplossing

groetjes

Voor ik begin wil ik je eerst even melden dat je zinsconstructie een ramp is.
Hetgeen ik heb kunnen opmaken uit hetgeen wat je typt is dat je systeemvak onderaan niet alle gelade programma's weergeeft die het zou moeten weergeven.

Als je toch de enige gebruiker bent veronderstel ik dat je admin rechten hebt ook.
Zorg dat alle andere accounts die eventueel aangemaakt zijn ook verwijderd zijn.
Dit vind je bij (configuratiescherm => gebruikersaccounts => gebruikersaccount wijzigen)

Als dit niet helpt klik doe dit dan eens
(Rechtermuisknop taakbalk => eigenschappen => aanpassen) en zie eens of alle pictogrammen weergegeven worden.

Werkt dit niet passen we even het register aan
(Start => uitvoeren => regedit => HKEY_CURRENT_USER => Software => Microsoft => Windows => CurrentVersion => Policies => Explorer => Klik dan bovenaan op bewerken => Nieuw => Geef de sleutel de naam
"TrayItemsDisplay" => klik dan nogmaals op bewerken als de sleutel geslecteerd is => Wijzigen => Zorg dat de waarde van de sleutel op 1 staat.

Greetzz

Greetz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan