Systeemvak en popups

Status
Niet open voor verdere reacties.

loosoft

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
56
Sinds kort ben ik ook toegetreden tot de club "draadloos" internetten. Mijn vraag: regelmatig verschijnt in het systeemvak een popup die vermeldt dat ik verbonden ben (of niet) met het draadloos netwerk. Mijn vraag: is de tijd dat die popup in beeld staat te verkleinen? De popup staat nu vrij lang in beeld (of verdwijnt als men er op klikt).
Het gaat dus niet over de popup die verschijnt als ik met de muis over een iconntje ga, maar een echte popup up (bv idem als je iets aansluit op je USB-poort en de popup verschijnt: nieuwe hardware gevonden).

WindowsXP SP2

Groetjes, Toon
 
Kies voor de eigenschappen van het netwerk (Mijn Netwerklocaties).
Kies je draadloze netwerktoegang en kies voor eigenschappen. In dit venster kun je onderaan het vinkje weghalen bij "Meldingen weergeven als deze verbinding beperkte of geen netwerkverbindingen heeft"

Kies Ok en sluit het venster.

Het aantal meldingen zal nu drastich verminderen!

Succes! :thumb:
 
Hoi Rene,

bedankt voor je atwoord. Deze eigenschap heb ik ook gezien. Echter: de popup mag wel komen, maar ik vroeg me af of de tijd, dat de popup in beeld staat, ergens in te stellen is.

Groetjes, Toon
 
Oh ok, verkeerd begrepen.

Waarschijnlijk is dit in te stellen in het register.
Ik ga m'n best doen dit te vinden.

Groeten!

:thumb:
 
Hoi René,

al iets gevonden? Ik heb me ook suf gezocht, maar niets kunnen vinden. Zou het in een of andere exe of dll verstopt zitten?

Groetjes, Toon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan