Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@sander
Ik wil helemaal niet eigenwijs over komen, dus mijn excuses als dit het geval is. Maar er worden door mensen verschillende punten naar voren gebracht en dan moet ik voor mezelf gaan beslissen wie het helemaal bij het juiste eind heeft. Daarnaast wil ik het ook zelf zo goed mogelijk begrijpen en daarom ben ik kritisch en stel ik vragen.
En ik je verhaal ook wel, maar ik heb dus getest wat je zei met medium en low video instellingen en daar van zakt mijn CPU niet. Bovendien heb ik de graphics in BF3 op automatisch staan en ik neem aan dat dan de instellingen gekozen worden die je video kaart aan kan!? Lijkt mij het meest logische, maar misschien zit ik er naast.
Als de conclusie is/was dat het aan mijn grafische kaart ligt, dan wil ik dat best aan nemen. Ik ben echter wel tevreden met de graphics, dus ik zou in principe geen nieuwe videokaart kopen om het spel op ultra te kunnen spelen. Weet jij misschien ook nog welke level cache het belangrijkste is om naar te kijken? Want misschien overweeg ik dan toch om te upgraden naar een i7 of iig een processor met meer cache geheugen. Mochten meer mensen beamen dat dit het probleem/de oplossing zou kunnen zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.