system.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

2jane

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Hallo,
Bij elk programma wat ik afsluit krijg ik een melding van een toepassingsfout en daarna een runtime error. Ik kan gewoon op OK drukken, verder gebeurt er niets. Ondertussen kan ik bij MS niet mijn directx updaten en na wat zoeken op het forum heb ik dxdiag geprobeerd waarbij ik de melding krijg dat 'system.dll' ontbreekt en deze opnieuw moet installeren. Maar daar dat dus niet gaat, opnieuw op dit forum gezocht en daar zag ik dit bericht:
Dit kan je nog proberen:

Open kladblok en kopieer en plak volgende in het citaatvenster:
(vergeet REGEDIT4 niet te kopieren en plakken!)

REGEDIT4

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\policies\explorer\run]

Sla dit op als fix.reg kies voor opslaan als *alle bestanden en plaats het op je bureaublad.
Dubbelklik erop.
Bij de vraag of je het wilt toevoegen aan het register, klik je op ja/ok.

Herstart daarna je pc.

Kan ik deze oplossing ook bij mijn computer toepassen, of hebben jullie meer gegevens nodig?

Probeer eerst systeemherstel, je weet nooit wat de fout in je pc heeft veroorzaakt en misschien biedt systeemherstel een oplossing.

Vis ta, bedankt voor je antwoord. Dit heeft helaas niet geholpen. Omdat ik bij tweakers.net ook nog zag dat het misschien met .net te maken kon hebben heb ik die opnieuw geinstalleerd. Ook dat mocht niet baten. DirectX opnieuw geinstalleerd, ook geen soelaas..:confused:
Zijn er nog meer oplossingen misschien?

Heb je de oplossing van je eerste post al geprobeerd? (eerst even backup van register maken lijkt me aangeraden)

1e oplossing geprobeert, gaf geen soelaas. Daarna opzoek naar de volledige directx setup (Redistributable 9.0c June 2007 [Updated]) en deze geinstalleerd. Het system.dll (dxdiag) is weer er weer!
Helaas heeft dit geen invloed op de errors die ik krijg wanneer ik programma's afsluit... die zijn dus nog steeds aanwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan