system failed cpu overclockt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

anlosiel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2006
Een week of twee geleden kreeg ik de vermelding dat de c: schijf vol zat. Via schijfopruiming heb ik al wat er gemist kon worden verwijdert. Na het opstarten van de computer kreeg ik de vermelding van een akelige stem "system failed cpu overclockt". Heeft dit er iets mee te maken? Bij het opstarten geraak ik ook niet in de BIOS. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Laatst bewerkt:
Probeer eerst je bios eens te resetten,via jumper op MB,of celknoop batterij er een half uurtje er uit ,en stekker er uit

Bandit123

Bedankt voor de reactie. Ik ga dit alvast proberen. Maar heeft het een met het ander te maken?
Noot : ik weet niet of dit de procedure is om te reageren op uw reactie.

Op deze manier wordt alles in de Bios op Default gezet,(dus netjes)en kan het zijn dat je Bios dan ook de juiste CPU snelheid weer geeft.

Als je de kast open heb maak dan ook voorzichtig de Fans schoon met een Kwastje en zuig met een stofzuiger op afstand het stof er uit.

Als ik het zo lees, kan het volgens mij niets met elkaar te maken hebben. Ben je in de bios bezig geweest? Of met software die hier invloed op heeft?

Bios failed

Het proleem is opgelost.
Wat was er nu gebeurt. De c: schijf zat volledig vol normaal gezien werd deze enkel en alleen gebruikt om winXP en office te draaien. De overige partities 3 in totaal diende voor opslag andere gebruikers. Nu iemand van de gebruikers had verschillende zaken weggeschreven op de eerste partitie waardoor deze vol zat en er telkens een foutmelding
kwam.
Vervolgens een nieuwe schijf gaan halen SATA. Aangesloten en de miserie begon. Na lang zoeken heb ik het probleem toch kunnen oplossen en dit wel op een oude forumlijst van Helpmij namelijk deze van 15/12/2005. De vraag werd gesteld door Yell@ hij had de vraag wel iets beter geformuleerd.
Toch bedankt voor de moeite en Yell@.....:thumb: wat is het nu geworden een meisje of een jongen?
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan