System fan has failed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Beste,

ik heb een pc in elkaar gestoken met een moederbor MS-.... van 8 jaar oud. Aan de hand van de bijhorende gebruikershandleiding heb ik alles met elkaar verbonden.

Bij het opstarten krijg ik volgende melding... Error: System fan has failed...

Wat moet ik hieraan beginnen?

Ps: Bij het opstarten draait de koeler... daarna niet meer...

Mvg,
Captain sparrow...

Meet eens of er spanning aan de ventilator staat als hij stil valt.
Ja? nieuwe ventilator aanschaffen.
Nee? dan zou het wel eens aan het moederbord kunnen liggen,,,, Ik formuleer het voorzichtig.

Ik heb er een andere ventilator op gezet en hij start op. Nu heb ik enkel probleem dat windows niet verder opstart. Hij heeft een melding dat er een fout is opgetreden door hardware veranderingen.
Ik probeer via de installatie DVD van windows 7 op te starten maar dit doet hij ook niet. Geeft geen meldingen daarover. gaat gewoon over op harde scchijf en dan krijg ik terug de melding over de veranderde hardware.

Help... aub

Welke schijf staat als eerste te booten in het bios, OF start op en probeer in het boot menu te komen en geef daar aan dat je van de dvd wilt starten.
Ik hoop dat je zo verder komt.

Mijn voorzichtige conclusie is dat misschien je boot-cd of cd-rom of de aansluiting daar van niet meer 100% is?
Heb je een andere pc ter beschikking om te kijken of hij met die schijf wel boot?
Verder dan het booten hoef je dan niet te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan