system file defragmenter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Kent iemand dit defragmenteren de luxe?
Het is een progje van Sysinternals, ik heb hem gedownload, maar ik snap er niet veel van, als ik wat aanklik, doet ie nl niks, noppes, nada.... Zie ik wat over het hoofd? Ik heb alledrie de opties geprobeerd, maar er lijkt maar niets te gebeuren...
:confused:
 

Bijlagen

  • presentatie1.jpg
    presentatie1.jpg
    33,2 KB · Weergaven: 45
bijlage

verkeerde bijlage...
 

Bijlagen

  • presentatie1.jpg
    presentatie1.jpg
    31,3 KB · Weergaven: 36
he, wat een krom gedoe....maar nu is de vraag compleet!:eek:
 

Bijlagen

  • presentatie2.jpg
    presentatie2.jpg
    5,6 KB · Weergaven: 26
Aan je 2e bijlage te zien kun je met het programma instellen dat bij een (of elke) reboot bepaalde bestanden gedefragmenteerd worden.
 
ja, dat had ik begrepen....tenminste als 'reboot' opnieuw opstarten is...?!
maar dan doet ie dus ook niets..., ik neem toch aan dat er iets op de achtergrond begint te draaien..?? net zoals de gewone defragmentatie???
 
Ik denk dat het defragmenteren nog gebeurt voordat windows goed en wel is opgestart. Je kunt ook een timeout opgeven, dus dat je nog tijd hebt om het defragmenteren te voorkomen. Als windows dan is opgestart is het defragmenteren al afgelopen.
 
ooh, gaat dat dan zo snel...?? bij de gewone in windows doet ie er toch zo'n 15-30 min over?
Hmm, grappig dan...
 
Het gaat zo snel omdat het programma niet de hele schijf gaat defragmenteren, maar slechts enkele (belangrijke) bestanden. Het vervangt een gehele defragmentatie dus niet!
 
ach zo, ik kan dat prog dus wel met een gerust hart laten staan?
bedankt voor je uitleg, Sauria.
 
Je kunt het gerust laten staan ja, maar ik denk niet dat het nodig is om bij elke reboot (elke keer opnieuw opstarten) te defragmenteren. Zo af en toe een keer is voldoende en anders duurt het ook alleen maar langer om de computer te laten opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan