System Management Bus???

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Beste allemaal,ik heb sinds kort een Asus P4P800 Deluxe moederbord. Nu heb ik in Windows een apparaat dat niet automatisch kan worden geïnstalleerd. Ik weet alleen niet wat deze functie doet! :o Het gaat om een System Bus Management.
Heeft iemand een idee?

GRTZ fun_surfer.

Beste Pasja, ik heb het boekje al diverse malen uitvoerig nagelezen, maar daar staat alleen: "This connector allows you to connect SMBus devices. Devices communicate with an SMBus host and/or other SMBus devices using the SMBus interface." Hier begrijp ik alleen maar uit dat dit voor bepaalde apparaten is, maar duidelijk vind ik dit nog niet echt. Welk soort apparaat bijv.? Ook de zoekfunctie hier op Helpmij leverde niets op, ik heb geen enkele reactie gezien waarop iemand duidelijk uiteen kon zetten waarom dit op je mobo zit...
Ik ga inderdaad wel via Google spitten, misschien dat ik hier iets uit haal.

In ieder geval bedankt voor je reactie!

GRTZ fun_surfer.

Beste armand, wat een mooie site, erg duidelijk! Wat ik alleen nog niet begrijp is dat ik het niet echt nodig lijk te hebben, ik kan in ieder geval prima zonder! Is het nu wel raadzaam om dit te gebruiken?

GRTZ fun_surfer.

Ik zou het wel installeren denk ik. Mijn ervaring met asus is, dat je de features gewoon het beste kunt installeren.
Maar goed, dat is helemaal jouw keuze.
Ik ben in ieder geval blij dat ik je heb kunnen helpen!

MVG.

Armand

Ik heb hem weer geïnstalleerd! Ik had hem op mijn systeem met RAID erop gezet maar later ben ik weer terug gegaan naar ATA. Maar hij staat er weer op!
Nogmaals bedankt voor je uitleg! :thumb:

GRTZ fun_surfer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan