system restore wil niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

panisb

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Als ik een system restore wil doen staat er daarna dat de system restore niet is uitgevoerd. Terwijl ik zeker weet dat er wijzigingen zijn. Hij heeft het wel altijd gedaan. Hoe kan ik deze wel weer uit laten voeren?

Daar kunnen meerdere redenen voor zijn, de bestanden zijn mischien gewist of opgeruimd of, en dat is de meeste gevallen zo, de bestanden zijn corrupt of niet goed meer, dit komt dan meestal door een hoeveelheid aan ellende of spyware op de pc.
Mischien zou je eerst eens een log moeten plaaten bij http://www.antispywareoffensief.nl
Hier zitten de jongens die eens kunnen kijken of er mishcien wat aan te doen is betreffend eventuele spyware.

Ben je misschien met de Services bezig geweest om je systeem wat sneller te laten opstarten?
Daar staat n.l. ook systeem herstel bij dat je uit kunt schakelen. Kijk er voor de zekerheid even.
Start/Systeembeheer/Component Services/ Services.

Controleer ook even ...... rechtsklik Deze computer/ eigenschappen/systeem herstel.
Er mag GEEN vinkje staan.

ondersteuning xp home. Alle tips uitgeprobeerd maar helaas. Staat gewoon op aan. Tsjonge wat nu?

Volgens mij is het gelukt! virus (ben de naam ff kwijt) niet gevonden,maar na 4 keer scannen in de veilige modus met alle beveiliging uit en ver volgens weer opstarten heeft uiteindelijk toch geholpen. (hoewel er stond dat er niks was gevonden) Hopelijk blijvend. Maar toch snap ik niet dat ik een virus binnenkrijg met allerlei antivirus programmas. Nou in ieder geval allemaal bedankt.

Heb je de raad van JJW ook opgevolgd?

Heb je ook nog geprobeerd om via de veilige modus te kijken of je er bij kunt komen? Dan krijg je n.l. ook die optie.

Je antivirus scant 1 keer in de week grondig maar houdt je pc de rest van de week op een andere manier in de gaten.
Als je zips download is het dan ook verstandig deze altijd te scannen met AntiVirus/AntiTrojan/AntiSpywer (opstartpag. veranderaars)

Soms wordt ik tijdens het downloaden van een file al gewaarschuwd andere keren ontdek ik het zelf.
Ben er ook niet precies achter waardoor dit komt.
Zelf dus wat veiligheid inbouwen.

Helaas kun je in dit tijdperk niet ander, elk antivirus prog zal zijn best doen om zoveel mogelijk tegen te houden of te verwijderen maar helaas kan hier ook wel eens wat door slippen, je zult inderdaad zoals Elisa zegt zelf ook moet opletten en zeker met downloaden van ingepakte files, dit geld ook voor CAB files en andere soorten van bibliotheek files.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan