Ik krijg een foutmelding 'System.Security.SecurityException'. Weet iemand hoe ik deze foutmelding kan onderdrukken, en vervangen door een msgbox?
En weet iemand hoe ik kan opvragen wat de gebruikerspermissies zijn?
Het enige wat ik weet is dat het waarschijnlijk komt omdat ik de lijst met drives opvraag en de hoeveelheid vrije schijfruimte...
Ik testte mijn programma net op een pc (op school) met beperkte rechten... Bijna niets deed het... Load --> Error, Hoeveelheid vrije schijfruimte opvragen --> error, iets in een bestand schrijven in mijn documenten --> Error..., etc...
En weet iemand hoe ik kan opvragen wat de gebruikerspermissies zijn?
Het enige wat ik weet is dat het waarschijnlijk komt omdat ik de lijst met drives opvraag en de hoeveelheid vrije schijfruimte...
Ik testte mijn programma net op een pc (op school) met beperkte rechten... Bijna niets deed het... Load --> Error, Hoeveelheid vrije schijfruimte opvragen --> error, iets in een bestand schrijven in mijn documenten --> Error..., etc...
System.Security.SecurityException: System.Security.Permissions.SecurityPermission
bij MijnProg.Form.VrijeRuimte.GetTotalSpace(String Drive)
bij MijnProg.Form.VrijeRuimte.opnieuwrekenen()
bij MijnProg.Form.VrijeRuimte.TrackBarEenheid_Scroll_Timer_tick(Object sender, EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.TrackBar.OnScroll(EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.TrackBar.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
Het type van de eerste mislukte machtiging is:
System.Security.Permissions.SecurityPermission
De zone van de mislukte assembly is:
MyComputer