system volume information

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
De map system volume information staat op vele plekken in mijn verkenner en krijg ik er niet uit. Wat is dit en hoe kan ik het verwijderen en niet meer terug laten komen?

Elk logisch station heeft dat en is uit te zetten in de systeemconfiguratie maar de vermeldingen blijven staan.
Het is systeem herstel wat daar gebruikt van maakt en het is alleen te zien als in de mapopties systeembestanden tonen aan hebt gevinkt.
En wat is je probleem ermee?

Windows gebruikt deze map voor systeemfuncties. De rechten zijn ingesteld om te voorkomen dat gebruikers- en programma's zonder de juiste machtigingen knoeien met de bestanden en belangrijke systeemfuncties om zeep helpen. O.a. Gebruikt Windows deze map om gegevens van herstelpunten, indexering service etc. op te slaan.
Windows slaat belangrijke systeemgegevens hier op en je moet de map met rust laten. Probeer niet om de machtigingen voor de map te wijzigen en om deze te verwijderen.

Als het zien van de map je dwars zit, verberg deze dan d.m.v. mapopties het tonen van verborgen bestanden en mappen uitvinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan