system32\config\system is beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacqueline85

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2006
hoi,

Tijdens het opstarten van windows kreeg ik deze melding: system32\config\system is beschadigd.

Mijn vriend heeft dezelfde windows versie ernaast geinstalleerd en ik kan overal kijken, in windows 1 en 2. Alleen kan ik niet bij mijn documenten van windows 1

Bij documents en settings heb je mappen van administrator en administrator met een code erachter. Ook een map rens en rens met diezelfde code. Ik kan de map rens niet openen. De toegang is geweigerd.

Ik heb geprobeerd om: in het veilige modus, opdrachtpromt en kladblok in de map te komen . Maar bij alles is de toegang geweigerd. Ook heb ik gezocht naar documenten, maar hij vindt helemaal niks.

Heeft iemand enig idee hoe ik bij mijn documenten kan komen? Ik heb de documenten echt nodig voor een opdracht op school..

Alvast erg bedankt!

p.s zou je de uitleg stap voor stap willen uitleggen aub, ik weet niet zoveel van windows af :(

Laatst bewerkt:
Met de uitleg die je hier vind, kun je in die mappen.

En met deze uitleg, kom je weer in je eerste windows.

Zet alles wat je wilt hebben apart, en zet windows nieuw erop, je hebt nu 2 windows draaien in dezelfde partitie, dat heb men niet graag.:rolleyes:

Op de door jou geplaatste link hebben ze het over de volgende stap:
"Eenvoudig delen van bestanden in- en uitschakelen"

Dit zou dan volgens het volgende stappenplan moeten:
1. Dubbelklik op Deze computer op het bureaublad.
2. Klik op Mapopties in het menu Extra.
3. Open het tabblad Weergave en schakel het selectievakje Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen) in om het eenvoudig delen van bestanden in te schakelen. (Schakel dit selectievakje uit om deze functie uit te schakelen.)

Ik kan alleen het selectievakje niet vinden in het bovengenoemde tabblad.
Hebben jullie enig idee?

Indien je home hebt, zul in dit in veilige modus moeten doen als administrator.

Bedankt voor je reactie,.. maar tot mijn eigen trots was ik er zelf achter gekomen dat het tabblad beveiliging (waardoor ik mezelf de toegang kan verlenen) wel beschikbaar is als je als admin inlogt, via veilige modus. :)

Wij hebben nu dus toegang tot de bestanden die we zochten, hartstikke bedankt voor de hulp

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan