System32 DLL Fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomdevill

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Berichten
165
Goedemorgen,

Toen ik vanochtend mijn moeders laptop opstarte kreeg ik deze 3 foutmeldingen op mijn scherm. Ik heb al op google gezocht en ja Nero is laatst op de laptop geinstalleerd. Ik heb het probleem met Nero verholpen.

Kan iemand mij een indicatie geven waar deze fouten vandaan komen? Ik heb geprobeerd de DLL bestanden op google op te zoeken maar ik kan geen resultaten vinden op de DLL bestandsnamen.

Een systeemherstel is uitgesloten aangezien er zeer belangrijke bestanden op de laptop staan.

De computer werk opzich gewoon prima als ik deze foutmeldingen wegklik maar het hoord gewoon niet!

Hier is een afbeelding om alles wat te verduidelijken.

Alle hulp is welkom.

Foutmelding
 
google vind inderdaad niks op die dll's
dus mijn vraag is het geen virus of spyware???
dus al gescand met diverse tooltjes???
 
Ja ik heb met AVG 8.0 + Updates en met Spybot S&D + Updates gescanned.

Maar ik heb nu wat gevonden in de msconfig.
Ik ben nu even een paar overige programma's aan het installeren omdat mijn moeder deze graag op haar laptop wou hebben.

Er zijn een aantal processen bij het opstartproces genaamd: 29419421a en 2010421x met als pad: C:\Windows\System32\"DLL bestand"

Ik heb deze nu uitgezet en bij de eerstvolgende reboot even kijken of het geholpen heeft. Heeft het geholpen dan zal ik zo spoedig mogelijk reageren in de topic en de vraag op beantwoord zetten.
 
Het probleem is gevonden.

Het was namelijk oude spyware die Spybot S&D verwijderd had. Maar op een één of andere manier had Spybot deze niet uit het opstartproces gehaald.

Toch bedankt voor de moeite!
 
Het probleem is gevonden.

Het was namelijk oude spyware die Spybot S&D verwijderd had. Maar op een één of andere manier had Spybot deze niet uit het opstartproces gehaald.

Toch bedankt voor de moeite!

Daarom wordt er na verwijdering van spyware een regcleaner gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan