system32\fxfxixlr.dll niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

biscuitje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2009
Berichten
2
Hallo,

Ik krijg bij het opstarten (sowieso wanneer het al lukt) de melding dat system32\fxfxixlr.dll niet gevonden kan worden. Daarna krijg ik een 20 tal meldingen, die veranderen in berichten van drwtsn en die ook niet meer weggaan. De meldingen die ik krijg, hebben volgens mij allemaal te maken met updates van programma's.
Een aantal meldingen die ik krijg:
- regsvr32.exe
- Microsoft Windows Operating System
- Nero Check.exe
- enz enz

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb al verschillende virusscanners erop losgelaten, maar dit probleem blijft bestaan. Ben bang dat het straks helemaal niet meer lukt om op te starten en ik dadelijk alles kwijt ben...

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Groeten,
Bram
 
Wat betreft die melding over xxxx.dll die niet gestart kan worden: Dat kunnen resten van een infectie zijn, waarvan het programma wel verwijderd is, maar de aanroep in Windows niet.
Start AutoRuns, klik op het verrekijkertje, en zoek naar de naam van de dll. Vink het uit (blijf van de andere instellingen af).

M.b.t. alle andere meldingen: Doe eerst de suggestie van Sims m.b.t. scannen op malware. Komen weer meldingen boven water na de schoonmaakactie die lijken op je eerste melding: Zie boven om de aanroep van (nu verwijderde) malware uit te schakelen.
Daarna: Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix
Vink alles aan m.u.v. Adjust time/date en druk op Go.
Kijk of bij het registratie-proces dat Dial-a-fix dan voor je doet foutmeldingen ontstaan.
Het log-bestand is het 'brief'-teken naast het 'Hamertje'.

Is dit niet voldoende, klik dan op het 'Hamertje', en kies voor Repair permissions, en druk op Go.

Succes,

Tijs.
 
Ik heb geprobeerd het programma te downloaden, maar wanneer deze bijna klaar was kreeg ik weer een melding dat er een fout opgetreden is en kan ik er niets meer mee.
Wel staat het icoontje op mijn bureaublad, maar als ik daarop klik, krijg ik dezelfde melding...
Iets updaten lukt sowieso niet... Daar zit denk ik ergens de fout in.

Het autorun stukje heb ik gedaan en dat is gelukt! Ben benieuwd of het nu ook weg is met opstarten. Alvast bedankt iig!!!
 
Download dial-a-fix dan op een andere computer, en breng het over naar jouw pc m.b.v. memorystick of dvd/cd.
Doe hetzelfde voor de 2 programma's die Sims genoemd heeft, als het niet gelukt is om die te downloaden.

Fijn dat het AutoRuns verhaal alvast wat resultaat heeft opgeleverd. :thumb:

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan