system32\hall.dll en retten.exe missen

Status
Niet open voor verdere reacties.

meneerbas

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2007
hallo,

mijn computer start niet meer op omdat hij zegt dat het bestand system32.hall.dll mist. Ik heb vervolgens via de laptop gezocht naar een oplossing en geprobeerd het probleem te verhelpen. Dit is niet gelukt omdat hij ook het bestand RETTEN.EXE mist (medion).
Weet iemand misschien hoe ik mijn computer kan fixen?
Ik ben nogal een noob in zulk soort dingen dus het zou makkelijk zijn als iemand het stap voor stap uit kan leggen?
alvast bedankt!

bas

Hallo !

Als je een originele XP-CD bij de hand hebt, kun je het snel en makkelijk oplossen: http://www.essetee.be/bootprobsxp.php?id=1

Even scrollen naar de oplossing voor je probleem.

Greetz,

Harry.

je hebt gelijk over het systen32\hall.dll bestand. Als ik dat op de manier zoals op die site beschreven staat uitvoer zou dat moeten werken, maar volgens mij omdat ik het retten.exe bestand niet meer heb, werkt dit niet.
Nu komt er namelijk te staan (vertaald vanuit het duits dan): Opdracht of datanaam niet gevonden.
Is dit op te lossen?

Hallo !

Heb je de oplossing wel geprobeerd met een originele WinXP-CD ?

Want met je medion-recovery gaat het dus niet lukken.

Laat het even weten, anders is er nog een oplossing met 6 floppy's.

Greetz,

Harry.

hmm ja, dan zal ik eerst terug naar tilburg moeten om die cd op te halen, maar komt goed, dan ga ik donderdag verder proberen.
6 floppy's is sowieso geen optie, het is zo'n medion computer van na de floppy tijd :)
in ieder geval bedankt al voor de hulp en mocht het gelukt zijn dan laat ik het weten!

ik heb nu dus een windows cd en gedaan zoals je zei.
het enige wat het is: de originele windows cd van medion ben ik kwijt, wel heb ik de originele cd van mijn laptop, maar dit is geen medion. Hier heb ik het mee geprobeerd maar krijg ik het dus niet mee voor elkaar.
is er misschien een andere oplossing?
bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan