system32

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
420
Wie weet hiervan ? in windows XP PRO staan in bv system32\cache een hele rij blauw gekleurde files. Ze zijn exact hetzelfde als de 'originelen' elders. Het zijn er zeer veel. Bij scannen op virus en spyware treedt er veel vertraging op :confused: :eek: . Mogen deze files weg ? Zijn ze mogelijk per ongeluk bij een backupterugzetting ( alles overschrijven hier terecht gekomen ?

Dank voor Antwoord :)

Gr. Leon25. :cool:
 
omdat de bestandsnamen blauwgekleurd zijn houdt dat in dat deze bestanden zijn gecomprimeerd door windows om schijfruimte rij te houden.
Of je ze zomaar kan verwijderen durf ik niet te zeggen.
Je kan proberen deze bestanden tijdelijk ergens anders te parkeren en aan te kijken of je systeem stabiel blijft
 
antwoord

:) tnx antwoord. Alles blijft hetzelfde terwijl het afscannen nu zeer snel verloopt. Ik denk inmiddels te weten waarom die files ( althans de namen van die files ) blauw gekleurd zijn en zich daar bevinden : ze worden aangemaakt vermoedelijk door de backupfunctie van XP, dat is uit te zoeken. Wat ik mij nog afvraag : deed ik bij een v d backups terugzetten iets verkeerd ? ( optie overschrijven files welles / nietes ) ...... In die backup zaten nl de gegevens van XP herstelpunten en die zijn dan mee terug gezet .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan