system32

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abraham

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2007
Hallo,
ik weet niet of het een virus is of iets anders dus stel ik mijn vraag hier maar....
Mijn probleem is dat iets of iemand constant mijn map C:\windows\system32 volgooit met .tmp files. Er staan geen namen bij alleen maar een combinatie van letters en cijfers die oplopen....
Als ik die bestanden ga verwijderen dan kan het gebeuren dat ik er 20 GB schijfruimte mee vrijmaak maar dat is binnen een week weer vol en dan krijg ik weer de mededeling dat ik te weinig ruimte op C: heb

Wie weet wat dit kan zijn of kan me aangeven waar ik wel een antwoord zou kunnen vinden.......

En wat staat er dan in? misschien kun je zo herleiden welk progje of onderdeel van windows daar verantwoordelijk voor is, kijk eens met kladblok o.i.d.

Je laat niet automatisch de schijf defragmenteren?

waarschijnlijk is op een of andere manier deze map als temp map aangewezen.

klik met rechts op deze computer
eigenschappen tabblad geavanceerd en kies voor omgevingsvariabelen.
Hier staat de standaard tempmap verwezen, staat deze op system32 bewerk deze dan en geef een andere locatie op, en herstart de pc.
Nu worden voortaan alle tijdelijke bestanden in de nieuwe temp map geplaatst.

de map system32 is een zeer belangrijke map waar ik het liefst geen rotzooi in zou willen hebben.

Met excuses voor de trage reactie maar ik ben int. chauffeur, ik dacht dat ik nog ff tijd had maar werd opeens opgeroepen om te vertrekken en had onderweg geen gelegenheid om te kijken!

@Lange pier: ik heb gekeken maar kan in de inhoud nix zien wat op een bepaald programma wijst.En ik laat de schijf niet automatisch defragmenteren.

@Jackall:Ik heb gekeken welke map de .tmp map is en die staat ergens in C:\documents.......

is het misschien een idee om een hyjacklog te maken en dat ergens neer te zetten of zal ik maar gewoon opnieuw installeren???

ik heb last van het zelfde probleem alleen is het bij mij all meer dan 200G aan troep.
maar ik ben druk opzoek naar een oplossing en als ik er een vind vermeld ik dat zo snel mogelijk.

ps. als iemand hier eerder een oplossing vind stuur dan A.U.B. een e-mail naar mij, mijn e-mail adres is condor_vanheijningen@hotmail.com.

met vriendelijke groet,
condor

Ik ben vandaag weer bezig geweest en denk dat ik het gevonden heb.....Na verschillende proggies verwijderd te hebben blijft het tot nu toe stil in de kast dus ik heb goede hoop dat ik de boosdoener te pakken heb.
Ik denk dat het WinSyscleaner geweest is die al die tmp files aan het dumpen was.

Vriendelijk dank voor het meedenken en misschien tot een volgende keer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan