systheembeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucretia17

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2003
Hi

Ik krijg bij mijn apparaat beheer een uitroepteken, er staat 2 x controller directe geheugen toegang, eigenschap, de vdmad.vxd apparaat laad programmas kunnen het stuur programma voor dit apparaat niet laden code 2.
Wat kan ik hier aan doen!

Code 2
Depending on which device is failing, you may see either of two different messages. This code means that the device loader (DevLoader) did not load a device. When this device is a Root Bus DevLoader (for example, ISAPNP, PCI, or BIOS), the following message is displayed

Windows could not load the driver for this device because the computer is reporting two <type> bus types. (Code 2)

Contact your computer manufacturer to get an updated BIOS for your computer.

where <type> is ISAPNP, PCI, BIOS, EISA, or ACPI.

Solution button: None

When the device is not a root bus DevLoader, the following message is displayed

The <type> device loader(s) for this device could not load the device driver. (Code 2)

To fix this, click Update Driver to update the device driver.

where <type> is the DevLoader such as FLOP, ESDI, SCSI, and so on.

Solution button: Update Driver

In addition to following the recommended solution, try removing the device from Device Manager, and then running the Add New Hardware wizard.
Bron; http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q125174

systeem

Hi Crash, bedankt voor de snelle reaktie, maar voor mij een beetje onduidelijk, engels is ook nit mijn sterkste kant, is er nog een ander uitleg mogelijk?

het komt erop neer dat er verkeerde stuurprogramma's zijn geïnstalleerd voor die systemen. Dan kan als de hardwaredetectie het apparaat per vergissing voor een ander apparaat houdt. De oplossing is het juiste stuurprogramma installeren...

BRON: data becker de beste w95 geheimen.

Was er bij je mobo geen cd met drivers?

systeem

Hi ojan

Mobo bij de cd met drivers?
Mobo, wat is dat?
Die fout melden kreeg ik, toen ik de draadloos router, wilde installeren, ik heb het verwijderd, stuurprogramma bijgewerkt, wat is nu de beste weg, allebei verwijderen en dan opnieuw toevoegen?

mobo = afkorting van moederbord.

Ik zou de apparaten verwijderen en dan opnieuw starten. Dan zouden ze normaal terug moeten opnieuw geïnstalleerd worden, en met een beetje geluk nu met werkende drivers...

Neem wel voor alle zekerheid eerst backups van alles wat belangerijk is. Je weet maar nooit...

systeem

Zal het gaan proberen in de hoop dat het goed gaat!
Verwijderen id easy, maar als het niet zo gaat als je hoopte, heb je toch weer helpmij, om mij verder te helpen ja, toch??? hahaha

Hi Ojan

Het is gelukt, heb ze allebei verwijder, pc opnieuw opgestart, uitroepteken weg!
Bedankt!

Maar nu heb ik nog een ding, wat ik niet begrijp!
Als winipcfg intype, verschijnt het venster, van de router ip configuratie

vernieuwen lukt me niet geen enkel reaktie, hoe kom ik van die configuratie af?

Start --> uitvoeren --> cmd
Je krijgt nu een DOS venster
Typ ipconfig en dan enter
Nu geeft hij een lijstje van je LAN adapters met de ip ea...
Met het commando:ipconfig /release geef je alles vrij
Met het commando:ipconfig /renew vernieuw je alles...

Lukt dit?

draadloos router installeren

Hi Ojan

pingen is onmogelijk

heb de kabel rechtstreeks op de pc boven gedaan, kan geen nieuw hardwaer detecteren, stekkertje weer opnieuw afgeknipt, weer in de goede volgorde
nog niets, toen de draden andersom erin, helemaal geen lampje die geen branden, toen de boel maar weer terug gezet, is er nu iets waar ik de draad kan doormeten?

ik komt niet in cmd

kan het bestand cmd niet vinden,

Re: draadloos router installeren

Geplaatst door lucretia17
ik komt niet in cmd

kan het bestand cmd niet vinden,
Zorg dat je in MS-Dos komt.
Ik dacht dat het bij Win98 bij bureau-accessoires stond.

Bij Win2000 en WinXP is het opdrachtprompt geworden en die roep je op door te doen wat Ojan aangaf.
Start --> uitvoeren --> cmd
Als je in MS-Dos bent kan je de rest wel doen.
Typ ipconfig en dan enter
Nu geeft hij een lijstje van je LAN adapters met de ip ea...
Met het commando:ipconfig /release geef je alles vrij
Met het commando:ipconfig /renew vernieuw je alles...

Dit heb ik gedaan maar niets release or renew
zie het allemaal staan maar niks mee te beginnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan