sysytem mechanic

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
Heb op dit moment system mechanic maar wat kan er allemaal weg bij find and remove junk and absolute file is dat alles wat die vind want er staat ook iets bij als c:\documents and settings.Hoe stel ik dir progje in

In principe kun je gewoon alles deleten, alleen zou ik niet op zero lenght files en ook niet op files that been accessed zoeken, die staan in de default mode ook niet aangevinkt. Voor de zekerheid kun je een backup maken.

Grtz

Verder zou ik ook niet zoeken op duplicate files. Ik werk er al een hele tijd mee en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Greetz

Maar als het goed is wordt er toch al vanzelf een backup gemaakt want ik kan de optie niet vinden om dat zelf te doen

Dat klopt, ik bedoelde eigenlijk dat je voor jezelf een backup moet maken, maar hij gooit eerst alles in de prullenbak, als je dan afsluit en iets niet meer werkt, kun je vanuit de prullenbak het ontbrekende file terugzetten naar de oorspronkelijke locatie. Ik heb er nog nooit een crash mee gehad, dus het zal allemaal wel loslopen.
Als je registry scanned kun je een back up van je registry maken als je tenminste met win98 werkt, maar ik zag dat je XP hebt en daar is die mogelijkheid niet evenals bij win2000. Hij houdt wel de veranderingen bij en mocht je systeem daardoor vastlopen om dat je een key mist, kun je de veranderingen ongedaan maken middels undo changes. Ik werk zelf niet met XP maar met win2000 en ik heb daar ook nooit probs meegehad.

Hopelijk heb je nu genoeg info, maar SysMech heeft ook een uitgebreide handleiding

Ik vind het een toppertje, heeft ook niet voor niets 5*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan