T-Mobile doet raar. Hulp??

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamesJS

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2012
Hallo,

Mijn vriendin heeft sinds vorige week Donderdag een nieuwe telefoon (HTC Sensation XE) met een T-mobile Abbo (Onbeperkt smsen + internet) Toen ze haar telefoon ging ophalen bij de T-mobile shop is haar abbo ook gelijk in gegaan! Bellen en Smsen deden het alleen haar internet niet. We zijn terug ge gaan naar die Shop. Nieuwe Sim-Kaart gekregen niks hielp! Er is een bericht naar het hoofdkantoor gestuurd. Nu bijna een week verder is er nog geen vooruit gang geboekt! Ik heb de zelfde telefoon met een Vodafone abbo ik heb via google even de T-Mobile APN instellingen gezocht. Die instellingen waren juist op haar telefoon. Heeft iemand deze vervelenden ervaring ook gehad en hoe is die opgelost?

Nu vandaag, ik stuur haar sms'jes zijn ontvangt die. Zij stuurd sms'jes ik ontvang die niet! Waar ligt dat aan? Is dat op te lossen?

Mvg,

GamesJS

Op www.t-mobile.nl kan ze inloggen op My T-Mobile.
Daar kan ze haar telefoon model invoeren en dan krijgt ze ook een optie om de instellingen naar haar telefoon te sturen.
Doe dit aub zo snel mogelijk: werkt het namelijk nog niet dan mag je de telefoon nog teruggeven en het abonnement annuleren.

Ook als dit nog steeds niet goed verholpen is en er wordt niets aan gedaan, zou ik dit zeker melden bij Radar of Kassa, mischien kunnen ze je daar verder helpen?

Groet, Aymar

Hallo GamesJS

Kan je misschien proberen om haar simkaart in jouw telefoon te stoppen? Als haar sim kaart dan wel werkt ligt het aan de telefoon en dan is T-mobile verplicht om een oplossing te zoeken voor de telefoon! Dit heet een kruistest en is de beste manier om achter de klacht te komen!

Waarom ze dit niet bedacht hebben of alvast gedaan hebben weet ik niet maar dit maakt haar klacht alleen maar sterker omdat ze weet waar de aard van het probleem ligt!!!

Ik hoop dat jullie het probleem kan Achterhalen en zo via T-mobile tot een oplossing kan komen!

Groet. Belkostenwijzer

Gezien we al een maand geen reactie hebben gehad van GamerJS zal het vast wel loslopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan