t-mobile eraf halen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenneke

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Ik heb een toestel (siemens c65) van T-mobile. Nu heb ik deze laten unlocken, maar al het "gebeuren" van T-mobile zit er nog op. Hoe krijg ik dat eraf?? Iemand advies?

Als je van een andere provider een kaart erin doet moet het toestel die gegevens pakken.
Anders moet je kijken of er op de internet site van Samsung het eea af te halen is.

Hoi Gregyor,

Nou ik heb me laten vertellen dat een toestel van t-mobile geen andere instellingen pikt. Verder weet ik niet wat ik op de samsung site zou moeten zoeken, het is een siemens. Volgens mij zou er een manier moeten zijn om de t-mobile instellingen erfaf te halen zoals je ook kunt unlocken, maar hoe?? Iemand.......

Je moet inderdaad niks op de samsung site zoeken, ben niet altijd even wakker :o .
Wel vind ik vreemd dat ze een toestel helemaal naar hun provider instellingen zetten, ik vraag me ook af of dit mag, ander is het geen siemens meer?

Wat ik begrijp is dat je er nu een simkaart van een andere provider er in hebt zitten en dat die instellingen niet in het toestel komen. Ben je hiermee al naar een winkel gegaan im dit na te vragen, want dit is voor het eerst dat ik dit hoor.

Groet en succes

Ja ben bij BC geweest, maar volgens mij zeggen die maar iets als ze er niet uitkomen. De verkoper vertelde dat bij T-mobile het T-mobile gebeuren in de telefoon zit gebakken?! Zodoende kun je niet wappen mmsen etc. met een andere provider. Ook ik vond dit erg vreemd, het zou inderdaad toch niet zo mogen zijn dat ik met mijn toestel vast zit aan een provider? Ga vandaag eens een Orange shop opzoeken, misschien weten hun hoe de instellingen aan de praat te krijgen zijn.
Bedankt voor je reaktie:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan