T-Mobile Poll: Goed of Slecht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Straatman

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Hey,

ik ben van plan om een iPhone 3GS te gaan kopen, maar aangezien die alleen te koop is met een T-Mobile abbonement wil ik graag weten of T-Mobile wel een goeie provider is (voor iphone of niet)
daarom wil ik aan iedereen die T-mobile heeft (gehad) vragen wat zij ervan vinden. het liefste nog je tevredenheid (of niet natuurlijk) in een cijfer zetten tussen 1 en 10 (10 hoogste)

alvast bedankt iedereen ;)

ps, ik weet niet of het mogelijk is om er een echte poll van te maken (mods?:rolleyes:)

Prima provider.
Ben al jaren klant en naar volle tevredenheid :thumb:
Ik neem volgend jaar ook de Iphone daar......

Mijn telefoon van de zaak is T-Mobile maar dat gaat binnenkort veranderen. Bij meer dan de helft van de klanten waar ik kom, moet ik buiten bellen of in een raam gaan hangen.

Hoi,

Mijn zuster heeft ook t-mobiel en op d'r werk heeft zij nog bereik waar de andere stoppen dus hier geen problemen mee.

ik had t-mobile..
ben er gestopt omdat het mij in de afrekening elke maand tegenviel.
Ik belde niet veel en had een internet abbo erbij....
elke maand belminuten over en toch nooit het bedrag betaald wat was afgesproken...
altijd meer
dit heeft mij nooit iemand kunnen uitleggen.
maar bekijk eens of er niet een unlocker in de buurt zit....voor 25 euro kun je dan elk kaartje er in stoppen.

Heb al jaren T-Mobile, altijd tevreden geweest, je kan on-line je verbruik in de gaten houden. Ik heb geen reden om naar een andere provider uit te kijken. Echt een aanrader !!:thumb:

ik had t-mobile..
ben er gestopt omdat het mij in de afrekening elke maand tegenviel.
Ik belde niet veel en had een internet abbo erbij....
elke maand belminuten over en toch nooit het bedrag betaald wat was afgesproken...
altijd meer
dit heeft mij nooit iemand kunnen uitleggen.
maar bekijk eens of er niet een unlocker in de buurt zit....voor 25 euro kun je dan elk kaartje er in stoppen.
maar dan betaal je toch nog wel altijd de maandelijkse kosten?

ja maar dan neem je een abbo voor 1 jaar...of je koopt het toestel los.

tja, lees de berichten.....

heb zelf nooit problemen met t-mobile gehad;)

Ik zit al jaren naar volle tevredenhed bij T-Mobile. Zeker nu ze T-Mobile Family aanbieden ben ik daar niet meer weg te krijgen. Goede ervaringen met de klantenservice en de T-Mobile Shop. De facturen zijn duidelijk en ik vind My T-Mobile en 1202 erg handig. De dekking is ook goed. Ik heb zelf geen iPhone maar ik kan zo 15 mensen noemen die wel dit toestel hebben en er heel blij mee zijn. Mocht ik ooit een smartphone willen hebben dan wordt het zeker de iPhone.

oke, het is me volgens mij wel duidelijk :P
ik heb nu namelijk bijna een jaar een ipod touch in mn bezitting en ben er onwijs tevreden over, maar (jep, daar komt ie), tis geen telefoon/sms, en das toch wel irritant soms...
en 850e voor het toestel met een abbo van 2 jaar met 150 smsjes, 150 belminuten en onbeperkt internetten (2048down/384up) voor 30e per maand...
plus dat de iphone geweldig samenwerkt met de macbook pro :P

damn, ik kan niet wachten :P
tnx iedereen ;)

Sinds een paar maanden heb ik een TMobile abo + IPhone 3GS 16GB. Tot nu toe tevreden over TMobile. heb een i150 abo. Net te weinig belminuten, blijkt nu. Moet elke maand een paar euro bijbetalen, maar dat is eigen keus.
Met de IPhone heb ik een haat-liefde verhouding. Het is ongelooflijk wat hij allemaal kan, maar ik baal nog steeds van de beroerde fotokwaliteit. Was verwend met m'n vorige toestel: SonyEricsson K850i. Toen hoefde ik nooit een camera mee, nu wel weer. Op het display lijken de foto's goed, maar thuis op de monitor: dramatisch slecht. Maar verder: geweldig. Onbeperkt internetten, youtube-filmpjes, radio luisteren, navigeren onderweg (heb geen tomtom). Tja, wat kan hij eigenlijk niet? Dus toch meer liefde dan haat.

T-mobile, de klant is een melkkoe

Stom stom stom, ik verwachte klantenservice bij T-mobile...
De betekenis hiervan moeten ze daar nog opzoeken in van Dale.
Ik wilde een abonnement zonder internet. Ik ga naar het buitenland en gebruik mijn mobiel voornavigatie en wil niet tegen onverwachte internetkosten oplopen. Tuurlijk meneer, dit abonnement...
Helaas, verkopers struikelen niet over een leugentje. Na twee dagen had ik al internetkosten dus.
Terug naar de winkel, nee meneer, dat kunnen wij niet dat moet klantenservice doen voor u.
Maar zeker kunnen we dat afsluiten voor u.......... maar kost u wel 15 euro.
De verkoper doet het fout en ik mag betalen van T-mobile. En dan heb ik het abonnement nog maar een week.
Kan mij voorstellen hoe het de rest van het jhaar gaat, elke vraag kost geld, dus niet klantenservie maar geldmelkenafdeling moeten ze het noemen. Volgende keer een betere klantgerichte (kijk maar in van Dale T-mobile) provider voor mij.
Mijn mond op mond reclame zal over T-mobile de waarheid geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan