T-shirt Opstrijkpapier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jitzuh

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2002
Misschien weer een vreemd verzoek, maar wie kan mij aan een handleiding van t-shirt opstrijkpapier helpen, ik heb namelijk zo'n pak bij de bruna gekocht, en op de voorkant stond dat de handleiding was ingesloten, maar dit was niet het geval, ik heb de bruna ook al een paar keer gemaild en op google gezocht, maar daar is niets te vinden.

Werkt vrij simpel.
-druk het plaatje af op de goede zijde (denk erom, hij komt in spiegelbeeld op het t-shirt)
-knip het plaatje rondom 4mm groter uit
-strijk de transfer op het t-shirt (strijkijzer stand 1 tot 2) gebruik een 'tussenvel' tussen de transfer en de strijkbout (een gewoon a4 tje volstaat)
-was en strijk het t-shirt voortaan binnenste buiten

Althans, zo werkt het met HEMA transfer papier.

P.S. houdt er rekening mee, dat de afbeelding behoorlijk donkerder wordt op een donkere ondergrond.

ja maar hier zit ook zo'n thermo-OK indicator op, maar ik weet ook niet hoe die werkt, ik heb namelijk al heel lang staan te strijken, maar wanneer ik de achterkant van het shirt af trek, neem ik meteen ook de helft van de afbeelding mee.

JA de temperatuur is erg belangrijk, goed aandrukken/strijken, even laten koelen en dan voorzichtig los trekken.
Over die indicator kan ik je ook niks melden, anders toch maar even naar de Hema?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan