aaajeetee
Meubilair
- Lid geworden
- 2 mei 2002
mumzel zei:Hè wat doe je weer flauw. Hoe moeten we dan op Helpmij uitstap? Dan kan de leider je niet in het oog houden![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mumzel zei:Hè wat doe je weer flauw. Hoe moeten we dan op Helpmij uitstap? Dan kan de leider je niet in het oog houden![]()
Waarvoor vul je dan beide in?aaajeetee zei:Shirt hoef ik niet, cap eigenlijk ook niet..![]()
Kijk nog maar eens naar de uitslagenhuijb zei:Waarvoor vul je dan beide in?![]()
Rimsic zei:Ik hoef ze beide niet, waar zou ik in *pieps* naam een shirt aan trekken van een forum?De ultieme manier om geeks er uit te vissen
![]()
Raymond Bos zei:Cap is wel cool en T Shirt ook maar dan wel zwart en ik zou mijn Avatar erop willen.
Ik zal wel weer moeilijk doen.....![]()
BrEeZeR zei:Ik heb nog een idee, zal het vanmiddag / vanavond uitwerken.
Ik zal je uitleggen waarom dat heel erg moeilijk wordt. De kosten voor het bedrukken zijn behoorlijk hoog, dit kan je enigzins drukken door er veel te bestellen met één logo. Als iedereen verschillende dingen op hun shirt wil, hmm vul maar in dan. Maar ik ga komende week naar dat bedrijf toe en ik zal e.e.a. aan hun voorleggen, tevreden.Raymond Bos zei:Cap is wel cool en T Shirt ook maar dan wel zwart en ik zou mijn Avatar erop willen.
Raymond Bos zei:Cap is wel cool en T Shirt ook maar dan wel zwart en ik zou mijn Avatar erop willen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.