t1, t2 en t3 in kazaa niet meer aanwezig?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Klopt het dat ik bij een van de laatste versies van kazaa lite++ de t1, t2 en t3 niet meer kan zien. Zijn die misschien vervangen door getallen?

Geplaatst door brbr
Klopt het dat ik bij een van de laatste versies van kazaa lite++ de t1, t2 en t3 niet meer kan zien. Zijn die misschien vervangen door getallen?

maakt dat uit voor je downloadsnelheid dan?

Geplaatst door toetje33
maakt dat uit voor je downloadsnelheid dan?
T1, T2 en T3 zijn de snellere vebindingen.
Ik gebruik zelf geen Kazaa, maar Direct Connect.
Hier zijn de T1, T2 en T3 de snellere verbindingen.
Deze probeer ik altijd op te zoeken.
Vaak heb je dan een download(±700 á 800mb) in 1 nacht binnen.:)

een nacht binnen???? ik heb het in 2½ uur binnen!?
Ik zoek btw ook op t3

groet bas

In de nieuwe Kazaa staat toch de bandbreedte aangegeven?
En de tijd staat ernaast.

Greetz Patrick

Geplaatst door Bandjee
een nacht binnen???? ik heb het in 2½ uur binnen!?
Ik zoek btw ook op t3

groet bas

Je hebt altijd baas boven baas en misschien is de download van jouw verbinding wel sneller dan die van Crash. Daarbij zal Crash wel een gemiddelde bedoelen, aangezien je niet altijd de enige bent die van iemand download waardoor je de bandbreedte moet delen met meerdere mensen ;)

nl speciaal.

NLspeciaal, je bedoeld dan toch dat je in een wa8trij staat?:cool:

Re: nl speciaal.

Geplaatst door game-master
NLspeciaal, je bedoeld dan toch dat je in een wa8trij staat?:cool:

Nee, ik bedoel dat als iemand bijvoorbeeld) een upload van max 50 KB heeft en er 2 personen bij hem downloaden dan je dan die 50 moet delen door 2 en beide dus een download hebt van max 25 KB/s. Is 1 van de 2 eerder klaar met downloaden dan krijgt diegene die nog aan het downloaden is de volle snelheid van 50 KB/s.
Het fiet dat je van iemand met een T1,2 of 3 verbinding download wil dus niet altijd zeggend at je een hoge sleheid haalt, je bent namelijk vaak niet de enige die van deze personen download! Op DC++ hebben mensen met een T1,2 of 3 verbinding wel eens 15 of meer uploads aan staan, nou dan blijft er ook van een T1, 2 of 3 verbinding weinig over hoor!

Plus als jij in kazaa op geeft dat ze al je upload mag gebruiken, gaat dat ook weer van je downloadsneldheid af.
En bandjee, wat voor verbinding heb jij dan, en heb je soms ingesteld dat niemand iets van jouw kan pakken?

harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan