taak beheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mohammedi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2005
Berichten
3
hallo

hallo luitjes hoe is het ermee, ik hoopt het goed

he ik heb een vraag, en trouwens ik ben hier nieuw
onlangs heb ik mijn pc helemaal geformateerd en windows xp erop geinstalleerd,
is netjes verlopen allemaal
ik heb geen andere accounts aangemaakt, eentje maar (beheerder van deze computer)
laatst liep een programma vast dus wou ik het met taakbeheer beindigen, en wat blijkt nu ik kom er niet in de taakbeheer, melding van adminstrator heeft dit afgesloten of zo iets ik overal gekeken alleen niet waar je echt moet zijn natuurlijk, kan iemand me er mee helepen hoe ik mijn taakbeheer weer kan openen.
he luitjes alvast bedankt
 
mohammedi zei:
hallo

hallo luitjes hoe is het ermee, ik hoopt het goed

he ik heb een vraag, en trouwens ik ben hier nieuw
onlangs heb ik mijn pc helemaal geformateerd en windows xp erop geinstalleerd,
is netjes verlopen allemaal
ik heb geen andere accounts aangemaakt, eentje maar (beheerder van deze computer)
laatst liep een programma vast dus wou ik het met taakbeheer beindigen, en wat blijkt nu ik kom er niet in de taakbeheer, melding van adminstrator heeft dit afgesloten of zo iets ik overal gekeken alleen niet waar je echt moet zijn natuurlijk, kan iemand me er mee helepen hoe ik mijn taakbeheer weer kan openen.
he luitjes alvast bedankt


he luitje ik heb wat verder gekeken en dezelfde probleem is een keer voorgekomen in jullie forum ik kijk daar wel, thanks
 
Als daar het antwoord niet staat zou je eens naar uitvoeren moeten gaan(Start-uitvoeren) en dan gpedit.msc typen. Daar kan je als het goed is dat soort dingen instellen. Ik weet niet precies meer waar je dit in kon stellen. Maar ik weet wel zeker dat het daar was.
 
hoi

he man top van je dat je me op de hoogte hebt gehouden, en helemaal top van je omdat dit probleem opgelost is, he luitjes heel hartelijk bedankt,:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan