taakbalk en startbutton valt net buiten beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Berichten
779
Ik zie alleen de bovenste helft van de startbutton op mn scherm en de taakbalk zelf helemaal niet......
Heb eerst de resolutie aangepast naar iets groffer en vervolgens weer terug op de maximale maar het resultaat is hetzelfde, het is net of mn scherm net iets te klein is?
Hoe kan ik dit weer goedkrijgen?

btw ik heb onderin mn scherm wel een wit tekstvakje staan, als ik hier met rechts op klik zie ik een menuutje met oa "IME starten". Dit wil niet weg.
In taakbeheer is ook niets geactiveerd (dus af te sluiten). Misschien blijft hier iets hangen?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie alleen de bovenste helft van de startbutton op mn scherm en de taakbalk zelf helemaal niet......
Heb eerst de resolutie aangepast naar iets groffer en vervolgens weer terug op de maximale maar het resultaat is hetzelfde, het is net of mn scherm net iets te klein is?
Hoe kan ik dit weer goedkrijgen?

btw ik heb onderin mn scherm wel een wit tekstvakje staan, als ik hier met rechts op klik zie ik een menuutje met oa "IME starten". Dit wil niet weg.
In taakbeheer is ook niets geactiveerd (dus af te sluiten). Misschien blijft hier iets hangen?

Hi,
ik denk dat jij daar de input management editor als onderdeel van Office hebt meegekregen. In jouw control-panel zou je deze heel gewoon moeten kunnen ontinstalleren.
Meer information (voorbeeld: taal=Japanese)

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=CEED31CD-15A9-4B86-AFE5-E77A095599F3&displaylang=EN
 
Volgens mij zit er op je monitor een knop om de grootte aan te passen. Bij nieuwe platte schermen hebben vaak een 'auto' knop. CRT schermen hebben vaak knoppen om de breedte en de hoogte aan te passen.
Groet,
Martin
 
Opgelost !?

Ik zette de boel vanmiddag weer aan en alles was weer normaal !? :shocked::shocked::shocked:

Ik heb geen idee wat er nou gebeurd is maar heb het idee dat er iets is blijven "hangen": ik hoorde mijn vrouw iets mompelen over een foutmelding en een blauw scherm :rolleyes:

Ik zal in ieder geval dit topic op opgelost zetten en bedank iedereen voor de reakties :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan