Taakbalk en werkbalk reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2012
Beste mensen,

ik zit met een probleem mijn computer werkte gewoon normaal en ineens reageerde mijn taakbalk en werkbalk het niet meer
als ik er met de muis op ga staan veranderd hij ook niet van kleur (zie prnt scrn).
Zodra ik CTRL ALT DEL en taakbeheer opende reageerde hij weer wel. Nu heb ik ondertussen al een oude backup teruggezet maar dit hielp ook niet.
Clean install gedaan en werkt ook niet toen ben ik op internet gaan zoeken en kwam ik hier op het helpmij forum uit in de windows XP sectie met iemand met hetzelfde probleem (topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/256726-Taakbalk-reageert-helemaal-niet-meer ). Nu heb die registersleutels gedownload en uitgevoerd.
Ik probeerde het en hij werkte weer, nu start ik mijn pc opnieuw op en de eerste paar tellen reageert hij wel maar daarna ook niet meer. Dus helaas probleem niet verholpen, open ik het register file werkt hij weer meteen. Zou iemand mij verder kunnen helpen.
fm56wm.jpg

Ook heb ik de programmas ccleaner en Advanced Systemcare gebruikt. maar niks helpt.

Laatst bewerkt:
Kun je nog iets doen met systeemherstel. Ga eens een paar dagen terug als het niet te lang geleden is toen die vervelende dingen gebeurde.

Wat je zou kunnen doen is de "register file" in de map 'Opstarten' zetten. Zo wordt deze automatisch opgestart als je de pc aandoet. Hij probleem is niet bestreden maar wel opgelost. (ik vind zelf AVG veel beter dan Ccleaner)

Systeemherstel had ik als eerste geprobeerd maar dit hielp ook niet. Ook heb ik gisteren avast een volledige systeem scan laten doen. Ik ga dalijk proberen die register file in de map opstarten te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan