taakbalk iconen wazig plus dag van de week bij de tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bum

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2003
Berichten
37
als ik windows opstart is de taakbalk iets groter dan normaal, waardoor de iconen wazig worden.

daarnast lijkt de oorzaak te liggen in het feit dat ook ineens de dag van de week naast de tijd in de taakbalk staat.

hoe kan ik dit wijzigen
instelling in config scherm mbt land etc. lijken niets uit te maken

om het allemaal nog vreemder te mak. als ik mijzelf afmeld in weer inlog is alles weer normaal. echter met een herstart komt het probleem weer terug
 
Zou je daar misschien even een screenshot van kunnen nemen en die dan als bijlage bij dit bericht stoppen? (via "beheer bijlagen")?
(schermafdruk maken)

Zou je verder dit scriptje even kunnen downloaden en starten? Wel even je virusscanner uitzetten, anders gaat die misschien onterecht gillen. ;)

James :)
 
Laatst bewerkt:
scriptje helpt niet - ik gebruik ook windows blinds - hoewel op een andere pc zelfde theme zelfde programma geen probleem

bij nader inzien wordt het probleem veroorzaakt doordat de taakbalk net een milimeter groter is en de iconen besluiten om iets te schalen waardoor ze wazig worden. Helaas is de taakbalk niet te verkleinen of aan te passen.
 
Ook niet als je hem ontgrendelt? (rechtsklikken op taakbalk, vinkje weg bij "taakbalk vergrendelen")
En misschien toch een screenshot?
 
pronleem is opgelost en is windowblinds gerelateerd geweest
oplossing bij het kiezen van de theme eerst ff spelen met de fonts door groot te kiezen en daarna normaal.
 
Ja dat dat programma er voor iets tussenzat was te verwachten aangezien het je hele computerlook tweakt :p

Tis opgelost iig :p

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan