taakbalk, icoontjes verdwijnen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wsing
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wsing

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
de icoontjes verdwijnen steeds, nu is de onderste taakbalk weg en kan ik de computer niet meer uitzetten. Als ik bv op marktplaats iets aanvink moet ik dat steeds weer doen, het vinkje verdwijnt. Ik heb Windows 8. Met rechtermuisknop kon ik de icoontjes er weer op krijgen maar de taakbalk lukt niet. Moet iets meer aan de hand zijn lijkt mij.

de taakbalk heb ik inmiddels al weer. Het voornamelijk om het verdwijnen van de icoontjes in korte tijd een paar keer en ook als ik iets heb aangevinkt verdwijnt dat ook. Er is dus meer aan de hand vermoed ik. Hoe ik de icoontjes terug moet krijgen weet ik wel met de rechter muisknop maar dat is dan maar voor even. Elders gelezen dat je niet te veel op het bureaublad moet zetten, dus overtollige links er afgehaald. Vanmorgen verdween opeens de taakbalk. Wat kan ik hier aan doen, weet ook niet of ik mijn vraag hier moet stellen of elders op de website

mijn taakbalk verdwijnt nog steeds ook iconen. Ik weet wel hoe ik ze weer kan krijgen maar hoe kan ik voorkomen dat het steeds weer gebeurd. Er moet iets niet goed zijn want ik had dat eerder nooit en vind het vervelend om elke keer via ctr alt en del weer opnieuw te moeten opstarten. Wie kan mij helpen met dit probleem.

het is al opgelost, maar het had niets met apps te maken, vergrendeling van taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan