taakbalk in groepen onderverdelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

megarainman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
is het mogelijk om in win xp je taakbalk onderaan de icoontjes in verschillende groepen onder te verdelen... zodat je dus tussen de groepen een streepje of zo ziet staan...

Ik wil dus vb in mijn werkbalk een onderverdeling op snelkoppelingen naar c:, d:, e:,..., dan een nieuwe groep met daarin snelkoppelingen naar office en dan nog een groep naar andere progjes...

alvast bedankt voor de antwoorden

Je kunt je icoontjes naar verschillende mappen verplaatsen die je vervolgens als nieuwe werkbalk op je taakbalk zet.
En als je het vinkje bij "taakbalk vergrendelen" weghaalt, krijg je ook seperators (streepjes) tussen de werkbalken te zien.

attachment.php

gtz

Bijlagen

• taakbalk.jpg
    taakbalk.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 116
hey henrik, bedankt, het is me gelukt

ik heb wel nog een vraagje
hoe kan ik er voor zorgen dat alledrie de werkbalken als ik opstart zichtbaar zijn... Nu krijg ik enkel 1 werkbalk die zichtbaar wordt... de andere 2 moet ik opnieuw aanmaken... Hoe kan ik er voor zorgen dat ze alledrie zichtbaar worden bij opstarten?

alvast bedankt

graag gedaan.

enne... ik heb geen idee waarom windows jouw instellingen niet onthoudt. Heb het zelf net geprobeerd en bij mij staan ze na een reboot er nog wel :confused:
Normaal gesproken gebeurt dit alleen als je de mappen verplaatst of de werkbalken sluit voordat je de pc opnieuw opstart, maar dat heb je vast niet gedaan... toch? ;)

gtz

nee, dat heb ik niet gedaan...

t lukt me nog altijd niet... strange

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan