Taakbalk pictogrammen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
In mijn taakbalk (Vista) stond altijd mijn systeemverbinding en mijn geluidspictogram. Die zijn verdwenen en kan ik niet toevoegen via eigenschappen. Hoe krijg ik ze weer terug?

zie bijlage > ik kan ze niet toevoegen want ze zijn grijs.......ra ra hoe kan dat???

Bijlagen

• Systeempictogrammen.JPG
    Systeempictogrammen.JPG
    43,7 KB · Weergaven: 290
Laatst bewerkt:
In verband met je geluidsicoontje:

Gebruikerspaneel -> audio, ... -> speaker settings -> en dan kan je normaal gezien in het tabblad volume naar device volume kan je normaal aanvinken plaats het volumeicoon in de taakbar!

Wel als je opties uitgegrijst zijn, anders hoeft het natuurlijk niet en kan je ze gewoon aanvinken.

Boven de Start button heb je het veld Zoekopdracht starten, type hier gewoon regedit in en druk op enter.
Maar op de site staat ook een kleine download die e.a. voor je kan uitvoeren.

Ik mis daar de Explorer toets. Die staat daar niet bij. Alles behalve deze. Heb Vista Basis

Explorer toets

???

Geen idee wat je bedoeld, mogelijk heb je geen Admin rechten.
Zijn de opties op het derde tabje bij jou uitgegrijst?
Je komt in dat menu door op de Taakbalk te gaan staan, rechtermuis knop, Eigenschappen, 3e tabje = Systeemvak.
Hier kan je opties aan en uit zetten.

Maar als je allemaal grijs zijn moet je het register in.
Op de site staat ook een download, gebruik die ipv dat je het zelf wilt doen.

Die waren bij mij grijs ja (zie bijlage), maar ik heb het programmaatje gedownload, opnieuw opgestart en nu staan ze er weer in.

Wel nog ff gecheckt. Zie nu wel Explorer staan maar kan daar verder niks doen...

Anyway ze staan er nu weer in, wel vreemd dat zoiets in een keer verdwijnt.

Moet wel zeggen dat Vista erg gevoelig is als je iets aanklikt. Soms doet ie het gewoon niet of krijg je wat anders..

Ps Withaar heel erg bedankt!!! :thumb:

Welk programmaatje heb je gedownloaded?

Hallo,

Sinds vanmiddag zijn mijn accu- en geluidspictogram uit mijn taakbalk verdwenen. Als ik ze weer aan wil vinken, dan is het vakje grijs, dus ik moet het register in zoals ik voorgaande berichten heb begrepen.

Welk programmaatje moet ik downloaden? Ik heb Windows Vista.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan