taakbalk pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggelmee

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Hallo mensen
in mijn taakbalk (XP home SP2) bij de niet actieve items staan bij de pictogrammen gewone map pictogrammen. Ook in het startmenu (alle programma's) staan bij de pictogrammen van de programma's niet de pictogrammen die er zouden moeten staan. wat kan hier aan de hand zijn? zie bijgaand screenshot

Bijlagen

• pictogrammen startmenu.JPG
    pictogrammen startmenu.JPG
    58,5 KB · Weergaven: 42
Zoals jij je startmenu ziet is normaal hoor, want overal waar je geen pictogram van je prog hebt staat er een >, wat zoveel betekent dat er meerdere keuzes beschikbaar zijn, daar zie je waarschijnlijk WEL de pictogrammen staan.

De eerste vraag over je taakbalk begrijp ik niet helemaal........:(

dank je wel. ik bedoel dat onderin de taakbalk, waar je kunt rechtsklikken en dan bij eigenschappen, kun je de actieve en niet actieve items die zichtbaar zijn rechtsonder in de taakbalk (zoals volume, netwerkverbinding klok etc). bij mij zijn de niet actieve items een verkeerd icoon of een blanko mapje en niet het icoon dat erbij hoort (bijv bij nieuwe email staat niet het icoon van outlook express maar een icoon van een ander programma of een werkmap icoon)...:(

Ok, nu snap ik 't.
Maar op je screenshot zie ik in de taakbalk niets vreemds, maar ik begrijp dat de pictogrammen onderling verwisseld zijn?
Als dat zo is zou ik niet weten hoe dat kan en wat je d'r aan kunt doen:confused:

Misschien een andere forummer die je verder kan helpen.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan