Taakbalk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

haagsev

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Geachte lezer,
Ik heb een probleem met mijn taakbalk. Hij werkt normaal gesproken helemaal top.
Zosnel ik op de "volume-pictogram" druk met de LINKERmuisknop (naast de klok rechtsonder) gaat mijn taakbalk vastzitten. (met de rechtermuisknop blijft het wel werken...)

Er reageerd niets meer m.u.v. de startknop op de taakbalk:
Ik kan alle geminimaliseerde programmas niet meer openen via de taakbalk, dus switsch ik via Atl + tab, dit is natuurlijk niet normaal. Ook de snelstarten pictogrammen en de pictogrammen bij de klok werken niet meer. (de klok zelf ook niet meer). Zoals ik al hierboven zei werkt alleen de "startknop" nog.

De enige oplossing die ik gevonden heb is "exploirer.exe" be-eindigen en opnieuw starten, maar dit is uiteraard erg irritant.

Weet iemand hier een blijvende oplossing voor zodat ik ook me volume knop weer kan gebruiken (ik heb vista al laten zoeken naar updates, niets gevonden)?

heb je wel al gecheckt op virussen en spyware?

Ook al eens sfc /scannow uitgevoerd?

met welke programma's heb je dan al eens gescand?

sfc /scannow is een command dat je moet uitvoeren...
(command van windows zelf om je windows te laten repareren)

Je gaat naar start - bureau accesoires - opdrachtprompt waar je kiest met rechtermuisknop voor uitvoeren als administrator.

Dan typ je gewoon "sfc /scannow" --> zonder aanhalingstekens met de spatie in het midden

en hoeveel malen heb je HITMAN PRO al gebruikt voordat je het probleem kreeg?

Ik zou beginnen te denken aan systeemhersel naar de datum wanneer je het probleem nog niet had

denk dat ik deze optie maar ga toepassen, sys.herstel

want ik weet het zelf ook niet meer.. toch bedankt allemaal, voor de hulp/moeite...

(dit tropic mag worden gesloten als onopgelost)

graag gedaan voor de tips maar ik zou gewoon die hitman pro nooit meer gebruiken omdat er al genoeg mensen zijn die juist daardoor problemen zijn beginnen krijgen...

Hitman pro is niet gewoon een anti spyware programma, maar ook nog meerdere programma's erbij(als ik me niet vergis zit nod32 daar ook in...)

Als je dan echt een antispyware programma wil ga dan voor superantispyware
---
als het mag gesloten worden moet jij gewoon op opelost klikken ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan