Taakbalk problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

danger212

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
12
Nou, ik heb sinds gister een nieuwe computer gekocht, met uiteraard windows 7 erop. Het probleem is, als ik een programma open, start hij soms niet op, of als ik bij de taakbalk op het programma klik, schuift hij naar de rechterkant. Dit doet ie ook bij Configuratiescherm, maar bij sommige programma's doet hij dat niet. Ik wil hier graag een antwoord op

Groetjes.
 
de index van je laptop is misschien corrupt, het leegmaken van de map C:\windows\system32 zou het moeten verhelpen
 
de index van je laptop is misschien corrupt, het leegmaken van de map C:\windows\system32 zou het moeten verhelpen
?????????????????????????????????????????????
De index van je laptop is corrupt? De veronderstelling slaat al nergens op en er staat nergens iets over een laptop.
C:\windows\system32 leegmaken? Dat heb ik nog nooit gehoord,die map zit vol met systeemonderdelen, als je wilt dat je OS niet meer functioneert moet je die vooral leegmaken.
Ik zal niet vlug opmerkingen over mede Helpmij'ers maken maar dit slaat echt nergens op.

Kan ik die wel zonder problemen leegmaken?
@danger212
Negeer het advies van otie en wacht dat je een fatsoenlijk antwoord krijgt.
Wat zijn de specs van je pc (merk/type,geheugen,videokaart etc.) en welke versie heb je van het besturingssysteem?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan