Taakbalk stoornis

Status
Niet open voor verdere reacties.

InFlux

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Berichten
14
Goedenavond forummers,

ik ben nieuw hier, en zit meteen al met een probleem:shocked:

Ik heb net wat gespeeld met de taakbalk, om hem zo fijn mogelijk af te stellen.
Nu is ie perongeluk verdubbeld (1 laag erop) en nu wil het niet meer anders.

Hier is een screenshot:
http://i129.photobucket.com/albums/p227/SolarFlux_photos/problem1.jpg

Wie weet hoe ik de taakbalk weer goed kan plaatsen, ik erger me hier dood aan! :p

Groet,
Bart
 
Klik met rechts op de taakbalk en zorg ervoor dat "taakbalk vergrendelen" uit staat en sleep vervolgens je taakbalk weer een stapje naar beneden.
 
Zo te zien is hij al ontgrendeld dus kun je met de muis aan de bovenrand van de taakbalk gaan "hangen" zodat de cursor in twee pijltjes veranderd. Nu houdt je de linkermuisknop in en beweeg je de cursor iets naar beneden.

Wat je waarschijnlijk met het niet verschuiven mist is dat de taakbalk Snel starten is verdwenen. Deze haal je weer terug door rechts op de taakbalk te klikken en dan naar Werkbalken gaat om daar Snel Starten aan te klikken.
 
In jouw afbeelding, in de rode cirkel, staan twee figuurtjes met een soort van perforaties, prikpuntjes. Op de onderste moet je muiscursor zetten, linksklikken, ingedrukt houden en dan dat onderste prikfiguurtje naar rechts slepen. Voorzichtig, want voor je het weet schiet het terug. Probeer terwijl je sleept, op zeker moment dat figuurtje naar boven te duwen. Kijk voor wat meer uitleg naar deze beschrijving.
 
Goedenavond leden,

ik heb het probleem net opgelost:thumb: . Ik heb de werkbalk adres toegevoegd, waardoor de prikpuntjes niet meer vastzaten en ik de boel zo weer kon verschuiven:p .

ik dankjulliewel voor de reacties

Groet,
Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan