Sjaak Beetstra
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 mei 2001
Hallo allemaal,
Ik heb al het één en ander opgezocht via Google en op dit forum, maar ik kan de oplossing maar niet vinden. Ik heb namelijk gewoon van het één op het andere moment het probleem dat mijn taakbalk vastloopt en ik alleen nog via alt+tab door mijn openstaande 'windows' kan.
Als ik ctrl+alt+del druk om explorer.exe te beëindigen in taakbeheer dan lukt dit niet, aangezien ik taakbeheer alleen in het alt+tab schermpje krijg, maar selecteren brengt hem niet naar voren. Openstaande vensters sluiten lukt dan ook niet meer.
Weet één van jullie toevallig wat dit probleem veroorzaakt kan hebben?
Ik heb AdAware SE en Spybot S&D er al op losgelaten, maar het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb een ATHLON 2600+, 1024 MB RAM (400mhz), ATI Radeon 9800 PRO 256MB (AGP).
Hier een HijackThis Log:
Ik heb al het één en ander opgezocht via Google en op dit forum, maar ik kan de oplossing maar niet vinden. Ik heb namelijk gewoon van het één op het andere moment het probleem dat mijn taakbalk vastloopt en ik alleen nog via alt+tab door mijn openstaande 'windows' kan.
Als ik ctrl+alt+del druk om explorer.exe te beëindigen in taakbeheer dan lukt dit niet, aangezien ik taakbeheer alleen in het alt+tab schermpje krijg, maar selecteren brengt hem niet naar voren. Openstaande vensters sluiten lukt dan ook niet meer.
Weet één van jullie toevallig wat dit probleem veroorzaakt kan hebben?
Ik heb AdAware SE en Spybot S&D er al op losgelaten, maar het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb een ATHLON 2600+, 1024 MB RAM (400mhz), ATI Radeon 9800 PRO 256MB (AGP).
Hier een HijackThis Log:
Code:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:25:01, on 4-9-2006
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
Laatst bewerkt door een moderator: