taakbalk verlengen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Is er een mogenlijkheid om op een extern scherm de taakbalk ook te laten weergeven?
Het zou wat handiger zijn om dan zo te kunnen werken natuurlijk :D

alvast bedankt!

Jelle

please, weet er echt niemand hoe ik die taakbalk ook op mijn 2e scherm tevoorschijn kan krijgen?

Het zou echt zoveel handiger zijn om te werken dan :)

Ok bedankt crash ik ga het direct eens gaan uittesten :thumb:

---
crash: ultramon was een echt ramp :P
Ik heb al systeemherstel moeten uitvoeren omdat..

- mijn systeem mijn extern scherm niet meer kon herkennen(Dit was zelfs na deinstallatie niet opgelost)
- mijn taakbalk helemaal onzichtbaar werd behalve de startknop :D

MAAR, ik denk dat dit gewoon kwam omdat het een BETA versie was...
Ik dacht dat het allemaal niet zoveel zou uitmaken maar precies dus wel.
Men laptop draait dus weer goed nu en ik ga het nog eens proberen met een NIET beta versie :D(nu eens 3.0 ipv 3.0 beta 2.1)

Fingers crossed want ik denk dat ik het nog zal beter zal doen met een versie ouder dan 3.0 ;)
Alvast toch bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
Ok, versie 2.7.1 lijkt me wel stabiel en op het eerste zicht lijkt het met goed te werken :)
Ik heb nu dan ook een 2e taakbalk op men 2e scherm.

Maar, ik heb nu wel alle applicaties op die taakbalk staan maar niet, alle pictogrammen, klok enz.
Is er ook geen mogenlijkheid hoe ik deze ook op mijn taakbalk kan krijgen op mijn 2e scherm?

iemand aub :confused:

is er ook geen mogenlijkheid hoe ik ook een klok op die taakbalk kan brengen en eventueel ook nog alle pictogrammen daarop zoals avg antivirus, itunes, comodo firewall,... ( gewoon de hele taakbalk zou ik graag gekopieerd zien :confused:

toch ook jij bedankt voor je reactie ronnie :thumb:
---
het werkte echter wel op vista maar het is een erg lelijke taskbar, veel minder opties (al begrijp ik niet waarvoor al die opties al dienen bij ultramon :P)
maar bij multi monitor staat er wel een klokje bij wat wel goed is maar helaas ook geen pictogrammen :(

Laatst bewerkt:
weet er iemand hoe ik er nog een klokje kan opkrijgen? dit is zowat het belangrijkste :confused:

iemand dan nog een idee voor een klokje?

eventueel een minuscuul klokje dat ik boven de taakbalk kan plaatsen?

allright, bedankt ik zal dat eens even gaan proberen :thumb:

EDIT: heel erg bedankt :D
ik had wel een iets kleiner klokje verwacht maar ik zal niet zagen hoor :P
hiermee kan ik heel goed men plan trekken en is zeer handig.
als ik een andere wil zal ik wel nog wat verder zoeken op die site :thumb:

---
Ik ben hier nu heel erg tevreden mee waarvoor nogmaals bedankt :thumb:
maar heb jij of misschien nog iemand anders nog een idee hoe ik bijvoorbeeld ook de startknop en/of de tray icoontjes ook nog op die 2e taakbalk kan brengen?

Laatst bewerkt:
Ben blij, dat je tevreden bent met de MicroClock.

'maar heb jij of misschien nog iemand anders nog een idee hoe ik bijvoorbeeld ook de startknop en/of de tray icoontjes ook nog op die 2e taakbalk kan brengen?'

Hiervoor ken ik geen oplossing :(

je bent toch bedankt ;)
ik denk gewoon dat zoiets nog niet echt bestaat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan