Taakbalk weg en filtertoetsen probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2011
Berichten
4
Hallo!

Ik ben mijn taakbalk sinds gisteren kwijt. Ik heb namelijk de windows-toets + p ingedrukt omdat ik dacht hiermee mijn extra beeldscherm te laten werken. Aangezien die functie niet voor windows xp bedoeld is werkt dit dus niet. Kwam ik wat te laat achter. Nu ben ik van alles gaan proberen met verschillende toest combinaties, maar dat heeft het allemaal alleen maar erger gemaakt. Ik heb namelijk ook nog 8 seconden op de rechter shift toets gedrukt waardoor ik die elke keer weer 8 seconden ingedrukt moet houden wil ik op internet of waar dan ook weer kunnen typen.
Wie kan deze toch wel beetje digibeet helpen haar taakbalk terug te toveren en die filtertoets ellende te stoppen? :confused:

Ilse
 
hoi:D
welkom op Helpmij;)
als je naar taakbeheer gaat, en daar klikt op 'nieuwe taak' en dan daar intypt 'explorer.exe'

krijg je dan je taakbalk weer terug?
 
Hoi!

Dankjewel! Nee dat had ik ook al ergens gelezen en geprobeerd, maar al die truckjes doen het niet. Als ik dat doe krijg ik alleen een nieuw venster met 'mijn documenten'.

:(
 
Ja, explorer.exe staat wel bij processen. Weet je toevallig ook niet of het komt door die combinatie toetsen die ik heb ingedrukt? (windows-toets + p) en weet je iets van die 8 seconden shift toets?
Als ik een systeem herstel doe, (ik weet niet hoe) maar blijven dan alle programma's en bestanden gewoon bestaan?

Bedankt voor je hulp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan