taakbalk weg....

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
288
Ik heb dit probleem als eens eerder aangekaart en toen opgelost met system herstel. Maar nu heb ik het weer. De taakbalk is vertrokken, echt nergens meer te vinden, dus kunnen gast en dochter niets meer!

wie weet de oplossing?
theo
 
Je pc al eens laten scannen op virussen en Spyware?
 
Verschijnt die ook niet als je de Windows-toets indrukt?

Groetjes,
Bennie
 
taakbalk weg

Ja zeker, ik heb Symantec erop met elke nacht een volledige system scan. Spybot loopt zeker 1x per week alles na en de router en PC zijn voorzien van Firewall.

Het kan (haast) niets anders zijn dan een foutje in de bediening van mijn gast en dochter. Ze hebben die taakbalk verstopt.
Maar waar?? en hoe krijgen we 'm terug

theo
 
Taakbalk weggedrukt zou kunnen! Ga met je linker muis zoeken tot je een zwarte streep ziet met twee pijltjes. Trek dan je taakbalk weer terug op zijn plaats! Vergrendel hem hierna.
 
Laatst bewerkt:
Start op in veilige modus. Zie je dan wel de taakbalk?

Groetjes,
Bennie
 
taakbalk weg

nee ook dat lukte niet Bennie.
Gelukkig had ik nog een map op m'n buroblad staan zodat ik de help kon oproepen en een systeemherstel kon laten uitvoeren, waarna het allemaal weer goed was (F1 op buro blad werkte niet).

Het is toch te gek dat we daar niet achter kunnen komen. Heeft niemand daar eerder last van gehad, aleen ik?

groeten,
theo
 
Jawel, het komt wel meer voor. Kijk hier maar eens (met oplossingen).

Groetjes,
Bennie
 
balkje weg

zullen we Bill dan maar eens een e-mailtje sturen. Als ik je URLtje even doorloop herken ik nog wel wat onopgeloste problems in XP, zoals geluid weg etc etc.

bedankt, en tot de volgende keer,

Theo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan