taakbalk weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Berichten
491
na het installeren van een radeon video kaart heb ik weer prima beeld ....

alleen mijn taakbalk en het startmenu zijn foetsie !!

WIE kan mij helpen ?

alvast bedankt
 
is je taakbalk niet helemaal naar onder? Dat je schermresolutie nu groter is?
Verander je schermresolutie is.
 
nee dat is niet het geval hoor

resolutie is ok de taakbalk is echt weg ik zie ook bij het opstarten geen balk meer .....normaal starten dan alle progs op en zie je dat op de taakbalk maar nu niet meer
 
hmmmmn het vreemde is dat als ik een nieuwe account aanmaak de taakbalk er wel weer is...... dus hoe kan ik documenten en programmas overzetten van de een naar de andere account? of kan dit niet?

sorry voor de wending in mijn vraag maar is in mijn ogen de enigste oplossing
 
bedankt lange pier hij is back

alleen rest nog een kleinigheidje : als ik in deze account (van de taakbalk) op helpmij kom
zie ik de blauwe balk niet helemaal (alleen het helpmij text gedeelte is blauw de rest is wit met de opties wel erbij maar in de nieuwe account loopt hij door ..zodat de opties door het blauw worden omringd ..dus zoals hetr moet ..maar waarom daar wel goed en hier fout?
 
Strange:confused: , en met IE, heb je dan hetzelfde? misschien Firefox herinstalleren?

En dat alles door videokaartdrivers?
 
zal het proberen

tja als het aan mij lag he....:(
 
raar maar mozilla doet het wel goed weergeven in die nieuwe account die ik gemaakt heb


en in deze account geeft explorer ook dezelfde fout weer als firefox maarja......:) kleinigheidje
 
lekker bijtijds wel, maar goed, misschien heeft iemand er nog wat aan
als je op F11 drukt komt je internetbrowser schermvullend te staan dus ben je je taakbalk van windows idd 'kwijt'
als je nog een keer op F11 drukt of je drukt ctrl en esc tegelijk in, dan is ie weer trug ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan