taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekiev

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Berichten
156
de taakbalk van windows xp is een mooie balk, alleen staan er al veel icoontjes in de taakbalk. wanneer ik nu op internet zit, en een aantal schermen open heb staan, dan word mijn taakbalk een beetje een rommeltje

heeft niet iemand een naam van een site waar ik nog een taakbalk voor win xp kan downloaden, zodat ik de pictorgrammen op deze balk kan stoppen.
ik zoek een taakbalk die een beetje past bij het uiterlijk van win xp.
 
je kan opera nemen dat is ook een goede browser, maar misschien vind je die look ook niks
 
Jij hebt het over een browser, hij zoekt een taakbalk :confused:.

Wat wil je precies? In ieder geval kan je de taakbalk optrekken tot 2 regels, heb je al meer ruimte. Niet meer dan 6 icoontjes in je "snel starten". Niet meer dan 6 icoontjes laten weergeven in je "systray". Voor de rest kan je nog een map maken, met snelkoppelingen erin. Die plaats je op het bureaublad. Vervolgens sleep je hem zo ver als je kan naar rechts totdat je muis buiten beeld valt. Heb je een extra balk met snelkoppelingen. Kan "snel starten" zelfs uit. Ja kan ook het groeperen sneller zetten.
 
Laatst bewerkt:
sleep deze computer helemaal naar boven tot je niet meer verder kan. dan heb je er een balk bij ;) met rechtermuisknop op die balk kun je aanpassen wat er in moet staan, of er gewoon naartoe slepen n er op loslaten
 
Geplaatst door XP_PC
Jij hebt het over een browser, hij zoekt een taakbalk :confused:.

Wat wil je precies? In ieder geval kan je de taakbalk optrekken tot 2 regels, heb je al meer ruimte. Niet meer dan 6 icoontjes in je "snel starten". Niet meer dan 6 icoontjes laten weergeven in je "systray". Voor de rest kan je nog een map maken, met snelkoppelingen erin. Die plaatje op het bureaublad. Vervolgens sleep je hem zo ver als je kan naar rechts totdat je muis buiten beeld valt. Heb je een extra balk met snelkoppelingen. Kan "snel starten" zelfs uit. Ja kan ook het groeperen sneller zetten.

klopt sorry:rolleyes:
 
In win xp kan je programma's van dezelfde soort in de taakbalk combineren tot 1 item...

Rechtermuisknop op de taakbalk -> eigenschappen -> Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven.

ff aanklikken en op ok drukken.

Als je nu bijv 5 browsers opent zie je onderin je taakbalk maar eentje staan met het cijfer 5 erachter. Als je er dan op klikt kan je ze alsnog apart oproepen...
 
dankjewel

bedankt voor al jullie berichten
ik bedoel inderdaad een extra, of grotere taakbalk en geen extra web browser, maar daar waren jullie zelf ook al achter gekomen
 
Voor de rest kan je nog een map maken, met snelkoppelingen erin. Die plaatje op het bureaublad. Vervolgens sleep je hem zo ver als je kan naar rechts totdat je muis buiten beeld valt. Heb je een extra balk met snelkoppelingen

Of wil je zeg maar een kopie van de balk, maar dan zonder start enzo?
 
Via PB kreeg ik binnen:

bedankt
ik heb gekozen voor jouw oplossing. deze extra werkbalk ziet er netjes uit, en het was precies wat ik eigenlijk wilde
__________________
een schizofreen is nooit alleen

Graag gedaan!:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan