Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik werk met win xp pro en zit met het volgende: in de eigenschappen van taakbalk kun je de niet aktieve pictogrammen opruimen. Nu staan er progjes in die ik al lang niet meer gebruik en zijn verwijderd, ook uit het register. Hoe verwijder ik deze pictogrammen uit deze lijst?
Ik heb al gezocht in de data base, maar kan niets vinden. Ook heb ik gezocht naar de term icon cache, maar ook dat geeft geen resultaat terwijl weergeven van verborgen bestanden staat aangevinkt. Wie weet hiervoor een oplossing?
groetjes

senior

denk niet dat dat verwijderd kan worden, dit is nu net zoiets als dat je verwijderde namen niet kan wissen in msn messenger

Ga naar deze link:

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

NR:53.
Download deze en dubbelklik erop. De rest volgt vanzelf. Het kan zijn als je een Norton AntieVirus scanner hebt geinstalleerd dat je een Scriptmelding krijgt! Dit kan geen kwaad volgens Kellys Korner. Heb dit zelf ook gedaan, en alle overbodige niet aktieve pictogrammen zijn opgeruimt.

niet actieve icons

bedankt voor je reaktie, dit was de gouden tip. groetjes

senior

Is inderdaad standaard niet aanwezig, foutje:D.

Bedankt, ik was de link kwijt! Nog iemand geholpen:).

weet je dan misschien ook een oplossing voor de lijst met verwijderde contactpersonen weg te krijgen uit msn messenger zou heel fijn zijn......

Sorry maar het gaat om deze lijst (zie foto)

Bijlagen

• msn.jpg
    msn.jpg
    18,6 KB · Weergaven: 59
Owh, was laatst ook al een topic over. We zijn der nog niet uit:D.

Ik heb in ieder geval nog geen oplossing gevonden. Raar gedoe hoor dat MSN...

Als de vraag opgelost is ga je niet zomaar ff een zijweg in om dingen over msn te vragen :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan