taakbalk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boedha

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2000
Berichten
102
hoi ls.
weet iemand of ik de kleur van mijn taakbalk kan veranderen?
ik heb xp , de 3 bestaande kleuren weet ik (zilver, blauw en olijf groen)
bvd
JJL
 
Buffy, er zal ook wel een programmaatje zijn waarmee je zelf wijzigingen aan kunt brengen in je bestaande thema's lijkt me.
Wel eens van gehoord? Het lijkt me n.l. leuk werk.
 
Geplaatst door Elisa
Buffy, er zal ook wel een programmaatje zijn waarmee je zelf wijzigingen aan kunt brengen in je bestaande thema's lijkt me.
Wel eens van gehoord? Het lijkt me n.l. leuk werk.

Hoi Elisa, hier vind je wat (nogal korte) uitleg daarover plus links: http://www.themexp.org/make_own.php
Een programma voor het maken van themes is StyleBuilder (de link gaat naar de trialversie). Om het te gebruiken moet je StyleXp ook geïnstalleerd hebben, lees ik.
Speciaal voor het aanpassen van de bestaande themes is ResourceHacker (freeware), misschien is dat ongeveer wat je zoekt?
Ik heb zelf geen ervaring met deze programma's, dus kan je er verder weinig over vertellen.
 
Bedankt Buffy!
Ga ik eens stoeien met die Resource Hacker. :)
 
Ik heb zelf ook resoucre hacker heb er mijn start-knop tekst al mee kunnen veranderen...Nou hoop ik dat iemand meer ervaring heeft met dit progammatje en dat er iemand is die mij kan vertellen hoe ik de Kleur van de startknop kan veranderen(damn green) Wilde er geen nieuwe topic voor openen dus....
please tell me....:(


edit: ik heb al die progg's van xptheme.org al geprobeerd maar dat vind ik niks! me kleur van me Start-knop veranderen is genoeg voor mij ;)
 
Ja, dat groen vind ik ook oerlelijk. Vanavond ga ik er mee aan de gang. Ik sluit me dus bij je aan. Ik hoor ook graag meer.
 
Om je tekst te veranderen van je startknop met reshacker moet je ff kijken bij de bijlage... Hoop dat iemand kan uitzoeken hoe je de kleur nou verandert...:(



t lijkt moeilijk maar is wel makkelijk
 

Bijlagen

  • hoe.. - tekstdocument.txt
    3,1 KB · Weergaven: 19
Volgens mij is die handleiding alleen voor de tekst van de startknop. Niet om de kleur te veranderen.
Dan zou ik iets van nummers verwachten.

Eerlijk gezegd, het is allemaal best te doen als je de beschrijving volgt maar ik vind het bloedlink om in dat soort dingen te gaan rommelen. Dan zit ik liever in het register :D
 
joh! dan staat er toch echt duidelijk bij. Ik heb er ook over getwijfeld maar het kan niks kwaad, echt niet t is zo gebeurd...
 
Laat jij maar zien wat je er van gemaakt hebt ;)
'k Ben benieuwd.
 
mm...Had van de week XP prof. opnieuw geinstallert en SP1 er op gezet. Dat truckje schijnt niet meer te werken, zal wel door SP1 komen denk. Heb al een mailtje verstuurt naar de maker van die tuttorial...je hoort nog....:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan