taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Een vriend van mij heeft sinds gisteren een pc. Hij is helemaal voor hem geinstalleerd, maar helaas binnen 24 uur heeft hij het voor elkaar gekregen om de taakbal aan de rechterkant van het bureaublad te krijgen.

Ik heb geprobeerd met de dubbele pijltjes hem te verslepen, maar helaas bovenaan de taakblaK KRIJG IK GEEN DUBBELPIJLTJE. wEL AAN DE ZIJKANT. iK KAN HEM DUS BREDER EN SMALLER MAKEN, MAAR KRIJG HEM NIET NAAR BEneden.

Weten jullie hiervoor nog een oplossing?

Hartelijk dank alvast voor de moeite. Gerda

Ik heb het net getest. Even een beetje onderaan in de taakbalk met de linkermuis klikken. Vasthouden en naar beneden gaan en weer loslaten. (op een lege plek klikken waar niets geopend is zeg maar)

Dus niets met dubbele pijltes.

Daarna taakbalk vergrendelen, dan kan het niet meer gebeuren.

Laatst bewerkt:
Wist niet dat het over win98 ging. Je kunt rechts klikken op een leeg stuk in de taakbalk en kijken of die optie erbij staat.

Weet het niet meer uit mijn hoofd.

Maar is het gelukt?

nee, in 98 zit niet die mogelijkheid. Ik krijg het dubbele pijltje dus niet en kan hem daardoor niet verslepen. Er zal toch wel nog een andere mogelijkheid zijn?

Ik heb het dubbele pijltje ook niet nodig (in xp). Ik klik gewoon op een stuk in de taakbalk (dus niet de dubbele pijltjes) hou de muis ingedrukt en trek hem naar beneden, en laat weer los.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan