taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Sinds een tijdje ben ik het ronde blauwe knopje met het witte pijltje erop
tbv het verbergen of weergeven van niet gebruikte pictogrammen in het
systeemvak kwijt.

Als ik in de Eigenschappen voor Taakbalk en menu Start het vinkje bij
Niet-actieve pictogramman opruimen weghaal en weer later weer aanvink, dat
helpt niet.

Het helpt ook niet om via de knop Aanpassen aan te geven dat een pictogram
altijd moet worden weergegeven.

Is er iemand die een suggestie heeft?

Er moet toch iemand zijn die met mijn vraag iets kan suggereren.

Dank.

Helaas, ook dit werkt niet. Het is blijkbaar een hardnekkig en niet makkelijk op te lossen probleem.

In ieder geval hartelijk dank voor uw moeite.

Hey probeer dit eens,

Start > Configuratiescherm > Landinstellingen > (tabblad) Talen > Details > Taalbalk... > Taalbalk op het bureaublad weergeven (aanvinken) > OK

Groetjes Danny

Ik heb precies uitgevoerd wat u voorstelde, helaas het lukt niet.De taalbalk werkt wel die kan ik aan en uitvinken, maar het blauwe pijltje verschijnt niet.

Dank voor uw reactie.

Ik heb precies uitgevoerd wat u voorstelde, helaas het lukt niet.De taalbalk werkt wel die kan ik aan en uitvinken, maar het blauwe pijltje verschijnt niet.

Dank voor uw reactie.

Ow sorry, ik zie nu pas welk pijltje je bedoelt.

Misschien stomme vraag maar staan er niet gewoon niet meer items in die lijst?

Laatst bewerkt:
Ja , er staan andere items maar geen blauw pijltje.

Dank.

Beste Lange Pier,

Heel erg bedankt voor de tips.Het werkt voor alle icoontjes,behalve de blauwe pijl!!

Het gaat om het blauwe rondje waarmee je de iconen kan verbergen en tevoorschijn kan halen op de taakbalk.

Het vreemde is dat soms na afsluiten van de computer, bij volgende opstarten het er weer is en de volgende keer niet, terwijl ik niets anders doe bij het afsluiten of opstarten van de computer.

Het is natuurlijk geen halszaak, maar wel vreemd.

Lange Pier,

Ik waardeer uw inspanning. Het tooltje geprobeerd en alle iconen verdwijnen en komen weer terug, maar u raadt het waarschijnlijk al het blauwe rondje met pijl niet.

Nietemin veel dank.

Ik neem aan dat wel alle iconen in het Systeemvak staan die je daar wilt hebben?
Laat dan eens dat vaak een dag met rust (maar wel je PC aan natuurlijk :) )
Goede kans dat aan het eind van de dag de knop met pijltje weer terug is.

Ja dat klopt, dan is het er weer!! Maar het probleem is dat er geen pijl op te trekken is!!

Het verdwijnt weer even makkelijk, zonder dat ik weet waarom en niet iedere keer dat je de computer aan laat staan verschijnt het opnieuw.

Zo langzamerhand denk ik dat dit een onbegrepen gril is van de computer.

Toch bedankt.

Lange Pier,

Aanvankelijk scheen je advies via Reg Fix niet het probleem op te lossen,maar na enkele dagen heb ik het nogmaals geprobeerd en.....het werkt!!

Hartelijk dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan