taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariekekol

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Ik heb de volgende vraag sinds gisteren hebben wij een nieuw grotere monitor. Als ik deze af wil stellen een beeldvullend maak dan ben ik mijn taakbalk kwijt. Deze zie ik niet meer bij mijn geopende webpagina's maar wel bij mijn bureaubald. Hoe kan ik dit veranderen zodat ik deze altijd in beel heb.
M.v.gr. Marieke

Heej marieke,

misschien zit het probleem hem in de instellingen van de taakbalk zelf.. als je het volgende ff wilt bekijken ---->
klik met de rechtermuisknop op de taakbalk en vervolgens op eigenschappen. Dan krijg je een venster te zien met allemaal instellingen voor je taakbalk. Moet je ff onder het kopje taakbalkweergave kijk of er een vinkje voor taakbalk automatisch verbergen staat. Als er een vinkje voor staat moet je deze weg halen. Daarna klik je op toepassen, dan ok.
Hopelijk is dit de oorzaak van het probleem, anders dan hoor ik het wel van je!

groetjes!

Bedankt voor je antwoord maar dit is helaas niet het geval. Mijn taakbalk verdwijnt achter de monitor (als het ware) naar beneden maar ik krijg hem niet terug omhoog om het zomaar even uit te leggen terwijl hij er wel is als ik het beeld kleiner maak.

Gr. Marieke

okejj... je had het ook over geopende webpagina's,, je bedoel gewoon een site..?? en kan je misschien een screenshot maken van hoe het beeld eruit ziet als je je taakbalk kwijt bent??

tot later :):p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan